Методика впровадження інтегрованого навчання в мовно-літературній галузі
Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Методика впровадження інтегрованого навчання в мовно-літературній галузі
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 2.13.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2023/2024
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            8 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            3
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 6, ПРН 11, ПРН 31.2. 
Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
        
    
            Форма навчання
        
        
            Дистанційне навчання
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Для успішного вивчення курсу студенти повинні знати особливості лінгводидактики як науки та галузевих методик; стратегії та тактики викладання іноземної мови, методи і методичні прийоми навчання зарубіжної літератури, знати основні принципи інтегрованого навчання; використовувати методи та прийоми у різних організаційних формах навчання в освітніх закладах; будувати комплекс вправ та завдань для учнів для інтегрованого навчання іноземної мови та літератури.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань і вмінь планування та організації процесу інтегрованого навчання іноземної мови та літератури у середній школі. У курсі вивчаються теоретичні, практичні, організаційні аспекти, методичні технології інтегрованого навчання іноземної мови та літератури; репрезентується сучасний погляд на формування мовно-літературної компетентності учнів у відповідності до вимог НУШ. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Council of Europe. Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). 2001.
Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching, New Ed.. Longman.1991
Integrated Learning Strategies. URL: http://www.ilslearning.com/about-us/
Іванчук М. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання. Початкова школа. 2004. № 5. С. 10–13. 5. 
Методика навчання іноземних мов і культур: Підручник / кол. авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013.
Шиян О. Методичні рекомендації щодо розроблення концепції впровадження компетентнісного підходу до навчання у закладі професійної (професійно-технічної) освіти. 2022.
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Kурс викладається англійською мовою та поєднує такі форми навчання: лекційні та практичні заняття, самостійна робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: відповідь на практичному занятті, груповий/ індивідуальний проєкт, модульна контрольна робота. 
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Загальна оцінка студента за семестр формується за 100-бальною системою і складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та балів підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум – 24 бали). Семестровий контроль спрямований на оцінювання аудиторної роботи (20 балів), модульних контрольних робіт (20 балів), проєктів (20 балів). Формат іспиту – письмовий, що передбачає виконання 4-x письмових завдань: студенти мають дати розгорнуту відповідь на 2 питання теоретичного та теоретико-практичного характеру, а також виконати практичне. Кожне завдання оцінюється максимально у 10 балів. 
Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою 
Оцінка за національною шкалою 
90–100 5 Відмінно 
75–89 4 Добре 
60–74 3 Задовільно 
35–59 2 Незадовільно
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
 
                    
                            Лариса 
                            Іванівна
                            Зязюн 
                        
                        
                            Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур 
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра методики викладання української та іноземних мов і літератур
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології