Методика впровадження інтегрованого навчання в мовно-літературній галузі

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика впровадження інтегрованого навчання в мовно-літературній галузі
Код дисципліни
ВБ 2.13.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 6, ПРН 11, ПРН 31.2. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти повинні знати особливості лінгводидактики як науки та галузевих методик; стратегії та тактики викладання іноземної мови, методи і методичні прийоми навчання зарубіжної літератури, знати основні принципи інтегрованого навчання; використовувати методи та прийоми у різних організаційних формах навчання в освітніх закладах; будувати комплекс вправ та завдань для учнів для інтегрованого навчання іноземної мови та літератури.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна покликана забезпечити формування методичної компетентності – знань і вмінь планування та організації процесу інтегрованого навчання іноземної мови та літератури у середній школі. У курсі вивчаються теоретичні, практичні, організаційні аспекти, методичні технології інтегрованого навчання іноземної мови та літератури; репрезентується сучасний погляд на формування мовно-літературної компетентності учнів у відповідності до вимог НУШ.
Рекомендована та необхідна література
Council of Europe. Common European framework of reference for languages: Learning, teaching, assessment (CEFR). 2001. Harmer, Jeremy. The Practice of English Language Teaching, New Ed.. Longman.1991 Integrated Learning Strategies. URL: http://www.ilslearning.com/about-us/ Іванчук М. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання. Початкова школа. 2004. № 5. С. 10–13. 5. Методика навчання іноземних мов і культур: Підручник / кол. авторів під керівництвом С.Ю.Ніколаєвої. К.: Ленвіт, 2013. Шиян О. Методичні рекомендації щодо розроблення концепції впровадження компетентнісного підходу до навчання у закладі професійної (професійно-технічної) освіти. 2022.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Kурс викладається англійською мовою та поєднує такі форми навчання: лекційні та практичні заняття, самостійна робота, проєктні технології. Основними видами роботи, до яких залучені студенти та які оцінюються упродовж семестру, є: відповідь на практичному занятті, груповий/ індивідуальний проєкт, модульна контрольна робота.
Методи та критерії оцінювання
Загальна оцінка студента за семестр формується за 100-бальною системою і складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60 балів, мінімум - 36 балів) та балів підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40 балів, мінімум – 24 бали). Семестровий контроль спрямований на оцінювання аудиторної роботи (20 балів), модульних контрольних робіт (20 балів), проєктів (20 балів). Формат іспиту – письмовий, що передбачає виконання 4-x письмових завдань: студенти мають дати розгорнуту відповідь на 2 питання теоретичного та теоретико-практичного характеру, а також виконати практичне. Кожне завдання оцінюється максимально у 10 балів. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Англійська