Лінгвокраїнознавство країн першої іноземної мови

Освітня програма: Переклад з англійської та другої західноєвропейської мови

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвокраїнознавство країн першої іноземної мови
Код дисципліни
ННД.19.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
2
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними (англійською та німецькою / французькою / іспанською / італійською / португальською) мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. ПРН 22. Використовувати знання з історії та культури України та лінгвокраїнознавства англомовних та німецько-/франко- / іспано- / італо-/ португаломовних країн для організації успішної комунікації та адекватного перекладу
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Історія англійської мови», «Стилістика англійської мови». та володіти елементарними навичками • добору, аналізу та інтерпретації країнознавчих фактів; • спілкування на країнознавчі теми.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна складається з двох частин: перша частина знайомить студентів із країнознавчими реаліями історією, культурою, політичним устроєм, географічними особливостями, видатними постатями Великої Британії, друга – із відповідними реаліями Сполучених Штатів Америки, а також особливостями функціонування англійської мови в американському варіанті. Вивчення дисципліни, поперше, дозволяє поглибити, узагальнити та систематизувати знання про роль і значення англійської мови у світі та країнах, де вона має статус державної, по-друге, готує студентів до здійснення педагогічної діяльності у якості вчителя англійської мови. Заняття проводяться у вигляді лекцій, семінарських занять та самостійної роботи, яка спрямована допомогти студентам підготуватися до семінарських занять. Завершується дисципліна екзаменом.
Рекомендована та необхідна література
1. Бондаренко В.В. Навчальний посібник з лінгвокраїнознавства. Introducing Canada. Part I : [навч. посібник]. К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2002. 59 c. 2. Бондаренко В.В. Навчальний посібник з лінгвокраїнознавства. Introducing Canada. Part IІ : [навч. посібник]. К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2003. 66 c. 3. Бондаренко В.В., Попівняк О.О. Навчальний посібник з лінгвокраїнознавства. Australia in Brief : [навч. посібник]. К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2004. 91 c. 4. Гапонів А.Б., Возна М.О. Лінгвокраїнознавство. Англомовні країни / [підручник]. Вінниця: Нова Книга, 2005. 464 с. 5. Яшенкова О. В. (2004). Лінгвокраїнознавство США. Київ: ВПЦ “Київський університет”. 6. Crowther, J. (2005). Oxford Guide to British and American Culture (2nd ed.). Oxford: OUP. 7. Hewitt K. Understanding Britain. L. : Perspective Publications, 2002. 265 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
відповіді на семінарських заняття оцінюються в кінці кожного семінарського заняття; • презентації оцінюються після проведення в межах семінарських занять; • модульні контрольні роботи виконуються після кожного тематичного розділу. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання заявлених видів та форм навчання, та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) - семестровий контроль і 40 балів (40%) - іспит).
Методи та критерії оцінювання
Поточне опитування студентів відбувається на семінарах протягом семестру. Презентації проводяться студентами двічі на семестр після опанування кожного тематичного розділу. Підсумкові тематичні контрольні роботи пишуться в кінці кожного тематичного розділу за відповідними темами. Підсумковою формою оцінювання є екзамен: • максимальна кількість балів на екзамені - 40 балів; • екзамен передбачає письмову відповідь (тест). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум -20 балів, до складання екзамену не допускаються.
Мова викладання
Англійська