Тренінг комунікативної компетентності фахівця з економіки
Освітня програма: Освітньо-наукова програма «Економіка та економічна політика»
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Тренінг комунікативної компетентності фахівця з економіки
Код дисципліни
ВК 2.2.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
-
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
відсутні
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається зміст комунікативної компетентності як складової конкурентоспроможності фахівця з економіки та управління. Аналізуються чинники забезпечення стійкої конкурентоспроможності фахівця, зокрема на основі формування унікальної комбінації hard і soft skills, у змісті яких комунікативна компетентність відіграє визначальну інтегральну роль. Досліджуються теоретичні засади та прикладні технології побудови ефективного комунікаційного процесу; цілі, ознаки та індикатори ефективності ділових комунікацій; модель та зміст процесу комунікації; зміст, наслідки, профілактика та врегулювання комунікативних конфліктів. Курс зорієнтований на відпрацювання у тренінговому форматі ефективних комунікативних моделей. Базові комунікативні моделі передбачають формування знань, умінь та навичок усної промови, ведення діалогів та колективного обговорення, презентації результатів, регулювання емоційного стану та інше. Спеціальні моделі охоплюють поле професійної діяльності фахівця з економіки шляхом опанування комунікативних моделей керівника, консультанта, аналітика та ін.
Рекомендована та необхідна література
1. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка.
2. Андерсон К. Успішні виступи на TED. Рецепти від найкращих спікерів. Х.: Наш формат, 2016. 256 с.
3. Барнет Б., Еванс Д. Дизайн-мислення. Спроєктуй своє життя. К.: Наш формат, 2018. 224 с.
4. Бізнес-комунікації: конспект лекцій / укладачі: Б. Л. Ковальов, А. В. Павлик, С. М. Федина. Суми: Сумський державний університет, 2020. 113 с.
5. Гоулман Д. Емоційний інтелект. Х.: Vivat, 2018. 512 с.
6. Зарембо К. Писати аналітику може кожен. К.: Віхола, 2021. 224 с.
7. Ільяхов М. Ясно, зрозуміло. Як доносити думки і переконувати людей за допомогою слів. К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. 448 с.
8. Кулабуха Л. Почніть говорити «Ні». Як упевнено відмовляти та викликати повагу. Т.: Мандрівець, 2018. 232 с
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Інтерактивні лекції, міні-лекції, семінари, самостійна робота
(інтеграційні технології, пошукова діяльність, тренінгові вправи, рольове моделювання, суб’єкт-суб’єктна комунікація).
Тестування, опитування, контрольна робота, індивідуальні та групові завдання
Методи та критерії оцінювання
1. Усне опитування, дискусія, поведінкові кейси, рольові тренінгові вправи (сума оцінок з коефіцієнтом 0,1) – 8 балів
2. Індивідуальні та групові завдання (сума оцінок за всі завдання враховується з коефіцієнтом 0,65) – 52 бали
3. Контрольна робота (оцінка враховується з коефіцієнтом 0,25) – 20 балів
4. Залікова контрольна робота у формі тестування – 20 балів
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Лариса
Володимирівна
Шаульська
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Кафедра економіки підприємства
Економічний факультет