Digital-маркетинг

Освітня програма: Економічна кібернетика (маг)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Digital-маркетинг
Код дисципліни
ВБ
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН2. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності. ПРН3. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово. ПРН4. Розробляти соціально-економічні проєкти та систему комплексних дій щодо їх реалізації з урахуванням їх цілей, очікуваних соціально-економічних наслідків, ризиків, законодавчих, ресурсних та інших обмежень. ПРН8. Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань. ПРН12. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття, принципи, функції маркетингової діяльності, особливості ринкової поведінки суб’єкта господарювання, методологію проведення ринкових досліджень, принципи розробки ринково- продуктової стратегії підприємства. 2. Володіти навичками визначення мети дослідження та необхідність в інформації; ідентифікації факторів ринкових загроз та можливостей; визначення сильних та слабких сторін підприємства; збору, обробки, аналізу, та інтерпретації первинної та вторинної ринкової інформації; з’ясування управлінської проблеми; розробки ринково - продуктової стратегії підприємства.
Зміст навчальної дисципліни
Розкривається специфіка digital - маркетингу та його сучасні базові терміни; функціональні характеристики каналів digital - маркетингу та особливості їх застосування. Вивчаються способи побудови карти шляху клієнта та специфіка воронки продажів. Розглядаються теоретичні основи визначення цільової аудиторії, створення портрету споживача, визначаються етапи розробки стратегії digital - маркетингу та висвітлюються аналітичні показники в digital - маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Положення про організацію освітнього процесу у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка. 2. Дербеньова Я.В. Сучасні світові тенденції в Internet - середовищі: можливості для SMM. Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо-і мікрорівнях економіки: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.− Д.:2021.− 71-74. 3. Дербеньова Я.В. Світові тенденції споживчої поведінки: виклики та можливості для бізнесу. Економіка, облік, фінанси і право: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Матеріали міжнар. наук.-практ. конф.− П.:,2021.− 14-16 4. Коен Дж., Шмідт Е. Новий цифровий світ / Пер. з англ. Г. Лелів. Львів: Літопис, 2015. 368 с. 5. Старостіна А.О. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017. С 4- 9.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінар, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
1. Перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота РН1.2 - 2.4. (Min. -15 балів, Мах. -25 балів). 2. Перевірка домашніх завдань РН1.2 - 2.4. (Min. - 15 балів, Мах. -25 балів). 3. Виконання проекту - маркетингове дослідження РН 3.1. — 4.1.(Min. - 15 балів, Мах. -25 балів). 4. Підсумкова контрольна робота РН1.2 - 2.4 (Min. - 15 балів, Мах. - 25 балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Яна Валеріївна Дербеньова
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет