Креативні рекламні технології
Освітня програма: Міжнародна економіка (освітньо-наукова, маг)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
            Назва дисципліни
        
        
            Креативні рекламні технології 
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ВБ 2.2. (МТ)
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Другий
        
    
            Рік навчання
        
        
            2023/2024
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            3 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            6
        
    
            Результати навчання
        
        
            1. Розробляти, обґрунтовувати і приймати ефективні рішення з питань розвитку соціально-економічних систем та управління суб’єктами економічної діяльності 
2. Вільно спілкуватися з професійних та наукових питань державною та іноземною мовами усно і письмово 
3. Оцінювати результати власної роботи, демонструвати лідерські навички та уміння управляти персоналом і працювати в команді 
4. Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики 
        
    
            Форма навчання
        
        
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            Знати: основи управління маркетингом на засадах аналізу національних та міжнародних ринків.
Вміти: здійснювати ефективні комунікації у мінливому бізнес-середовищі.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. «Загальні підходи щодо формування рекламної стратегії», що розглядає законодавче регулювання та історію реклами; психологію реклами; гендерні стереотипи та символізм у рекламі.
2. «Практичні аспекти формування рекламної стратегії у цифровому світі», що розглядає технології та стратегії реклами; жанри та стилі рекламних звернень; мовне маніпулювання у рекламі.
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Кочкіна Н.Ю. Управління маркетингом: навч. посібник.- К.: Інтерсервіс, 2019.
Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017.
Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології: Навчально-методичний посібник. К. : Ельга, Ніка-Центр, 2003.
Ogilvy, D. (2012) Confessions of an Advertising Man, 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Лекції, семінари, самостійна робота, консультації
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            міні-проекти, літучки, екзамен
        
    
            Мова викладання
        
        
            Англійська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Наталія
                            Юріївна
                            Кочкіна
                        
                        
                            Маркетингу та бізнес-адміністрування 
Економічний факультет
                    Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Маркетингу та бізнес-адміністрування
                    
                    
                        Економічний факультет