Маркетингова політика розподілу і збуту

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Маркетингова політика розподілу і збуту
Код дисципліни
ОК 1.29
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати: основні засади функціонування підприємства; загальну логіку ринкової діяльності підприємства; основи законодавчого регулювання підприємницької діяльності; засади формування товарного потоку на підприємстві. 2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та презентації первинних та вторинних даних, користування MicrosoftOfficeWord, MicrosoftOfficeExcel.
Зміст навчальної дисципліни
Модуль 1 «Теоретичні основи, загальні передумови та закономірності функціонування маркетингової політики розподілу і збуту»: розглядаються сутність і значення маркетингової політики розподілу і збуту; особливості товарного руху та різних видів каналів як складових маркетингової політики; управління товарним рухом; економічний зміст, види, функції, організаційні основи розподілу на промисловому підприємстві; економічна сутність, особливості організації та розвитку торгово-посередницької діяльності, посередники як економічні суб’єкти ринку. Модуль 2 «Організаційно-управлінські та логістичні аспекти маркетингової політики розподілу і збуту»: розглядаються механізми оптової та роздрібної торгівлі в каналах розподілу, специфіка вибору маркетингової політики і каналів розподілу; теоретико-методичні підходи формування оптимальної структури маркетингових каналів; особливості різних форм взаємодії учасників каналу розподілу; сутність, завдання, принципи, функції та механізми маркетингової логістики, транспортно-експедиційної діяльності у системі розподілу і збуту.
Рекомендована та необхідна література
Основна: 1. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. К. : Знання, 2011. 495 с. 2. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 462 с. 3. Крикавський Є.В., Косар Н.С., Чубала А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. 2-ге вид. зі змін. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012. 260 с. 4. Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. Київ: Ліра-К, 2018. 468 с. 5. Dent J., White M. Sales and Marketing Channels: How to Build and Manage Distribution Strategy. 3rd Ed. Kogan Page Publishers, 2018. 384 p. 6. Rosenbloom B. Wholesale Distribution Channels: New Insights and Perspectives. Routledge, 2020. 154 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
опитування, аналітичні (творчі, практичні) завдання, кейсові групові завдання, аналітична доповідь, дискусія, модульна контрольна робота, іспит
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни