Прямий маркетинг

Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)

Структурний підрозділ: Економічний факультет

Назва дисципліни
Прямий маркетинг
Код дисципліни
ВБ 1.3.1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 4. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування курсів «Економічна теорія», «Макроекономіка», «Мікроекономіка», «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Бізнес-маркетинг», «Маркетингова політика комунікацій».
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: Змістовий модуль 1. «Прямий маркетинг як елемент маркетингових комунікацій», в якому розглядаються специфіка прямого маркетингу та його форми; особливості прямого маркетингу на промисловому та споживчому ринках; традиційні та сучасні форми прямого маркетингу, особливості їх застосування. Змістовий модуль 2. «Сучасні форми прямого маркетингу та особливості їх застосування», в якому розглядаються нові інтерактивні форми прямого маркетингу, їх особливості; планування кампанії з прямого маркетингу; оцінка ефективності кампанії з прямого маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Старостіна А.О. Український маркетинг: становлення та перспективи розвитку / ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017. С 4- 9. 2. Дербеньова Я.В. Сучасні світові тенденції в digital середовищі: можливості для SMM. Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо-і мікрорівнях економіки: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.− Д.:2021.− 71-74. 3. Баранецька А.Д. Інтегровані комунікації: інтерпретація реклами. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. 2020. № 1. С. 90-94. 4. Васильченко Л.С., Якушев О.В., Литвин С.В. Веб-сайт підприємства як ефективний інструмент маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Вісник Херсонського національного технічного університету 2020. № 1(2). С. 19-24 5. Гoлoвчyк Ю.O., Сеpедницька Л.П Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерських відносин. Агpoсвіт. 2020. № 4. С. 61–98.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Модульна контрольна робота, опитування, дискусійне обговорення, захист творчого проекту, підсумкова контрольна робота. 1. Перевірка домашніх завдань, модульна контрольна робота. (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 2. Перевірка домашніх завдань (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 3. Виконання проекту – маркетингове дослідження (Min. – 15 балів, Mах. –25 балів). 4. Підсумкова контрольна робота (ПКР) (Min. – 15 балів, Mах. – 25 балів). Студент не допускається до складання ПКР, якщо протягом семестру отримав менше, ніж 45 балів. Якщо оцінка студента на ПКР є нижчою від мінімального порогового рівня (15 балів), то бали за ПКР не додаються до семестрової оцінки (вважаються рівними нулю), а підсумкова оцінка із дисципліни є незадовільною.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни