Маркетинг ІІ
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Маркетинг ІІ
Код дисципліни
ОК 1.19.
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності.
ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності.
ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища.
ПРН 12. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
ПРН 16. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки.
ПРН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основні поняття та закони сучасної економічної теорії, історію економіки та економічної думки, принципи, закони, функції макроекономіки та мікроекономіки.
2. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки статистичної інформації, визначати та аналізувати фактори ринкової кон’юнктури, вміти систематизувати ринкові чинники впливу на діяльність суб’єкта господарювання.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. «Розробка продуктової стратегії підприємства», який присвячено розробці елементів комплексу маркетингу підприємства, а саме: формування товарної стратегії, цінової стратегії, стратегій збуту та просування.
Змістовий модуль 2. «Управління маркетингом» присвячено управлінню маркетингової діяльності, підходам до вибору стратегії, типам маркетингових організаційних структур.
Рекомендована та необхідна література
1. Маркетинг : навч. Посібник / А.О. Старостіна, В.А. Кравченко, О.Ю. Пригара / за заг. ред. Старостіної А.О. – К. : «НВП «Інтерсервіс», 2020.
2. Маркетинг : термінологічний словник / А.О. Старостіна, Н.Ю. Кочкіна, В.В. Журило [та ін.] / за ред. А.О. Старостиної. К. : «НВП «Інтерсервіс», 2017.
3. Котлер, Ф., Келлер К. Маркетинг, менеджмент. – СПб.: Питер, 2014.
4. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. – 347 с.
5. Интегрированные маркетинговые коммуникации: Учебник / Под ред. Эришвили Н.Д., Грошева И.В. – М.: Юнити, 2016. – 395 с.
6. Останкова Л., Літвінов Ю., Літвінова Т., Підгорна О. Ціноутворення в умовах ринку: навч. посібник. Київ: ЦНЛ, 2017. – 400 с.
7. Armstrong G. Principles of Marketing (17th ed.). Pearson, 2017. - 736 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, індивідуальний проект, групові задання
Методи та критерії оцінювання
Усна доповідь, опитування, презентація, тестування
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни