Економіка підприємства
Освітня програма: Маркетинг (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Економіка підприємства
Код дисципліни
ОК 1.20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН5. Застосовувати аналітичний та методичний
інструментарій для обґрунтування пропозицій та
прийняття управлінських рішень різними
економічними агентами (індивідуумами,
домогосподарствами, підприємствами та органами
державної влади).
ПРН 6. Використовувати професійну аргументацію
для донесення інформації, ідей, проблем та
способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у
сфері економічної діяльності.
ПРН 10. Проводити аналіз функціонування та
розвитку суб’єктів господарювання, визначати
функціональні сфери, розраховувати відповідні
показники, які характеризують результативність їх
діяльності.
ПРН 23. Показувати навички самостійної роботи,
демонструвати критичне, креативне, самокритичне
мислення.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Економічна теорія, Мікроекономіка, Статистика,
Менеджмент
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна складається з двох модулів:
1. «Підприємство та його ресурсний потенціал» присвячений розгляду підприємства як суб’єкта господарювання, особливостей здійснення підприємницької діяльності та використання різних видів ресурсів підприємства.
2. «Організація діяльності підприємства та оцінка її результатів» зорієнтований на вивчення особливостей виробничої діяльності підприємства, її організації та оцінку фінансово-економічних результатів діяльності підприємства.
Рекомендована та необхідна література
Основна література:
1. Мірошниченко О.Ю., Ревуцька Н.В., Гончарова О.М. Управління ресурсами: Навчальний
посібник. – К.: ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2014. – 219 с.
2. Мірошниченко О.Ю., Корконос Ю.В. Механізм управління прибутком вітчизняних підприємств // БІЗНЕСІНФОРМ. – № 5. – 2014. – С. 280-285.
3. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник. – К.: Кондор -Видавництво, 2016. – 378 с.
4. Гетьман О.О., Шаповал В.М. Економіка підприємства: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Київ, Центр навчальної літератури, 2019. – 488 с.
5. Яркіна Н.М. Економіка підприємства: Навч. посіб. / Н. М. Яркіна. – Вид. 2-ге перероб. і доп. – К.: Ліра-К, 2017. – 600 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінари, самостійна робота, доповіді, участь в дискусіях,
сase study, робота в малих групах, виконання практичних вправ, захист індивідуальної роботи
Методи та критерії оцінювання
1. Опитування (РН 1.1, 1.2, 1.3; 2.1, 2.2, 2.3, 2.4) - 15 балів / 9 балів;
2. Тестування (РН 1.1, 1.2, 1.3; 2.1, 2.2, 2.3, 2.4) - 15 балів / 9 балів;
3. Розв’язування задач (РН 1.1, 1.2, 1.3; 2.1, 2.2, 2.3, 2.4) – 20 балів / 12 балів;
4. Самостійна робота (РН 1.1, 1.2, 1.3; 2.1, 2.2, 2.3, 2.4; 3.1, 3.2, 3.3, 4.1, 4.2) – 10 балів / 6 балів.
Підсумковий контроль здійснюється у формі іспиту. Максимальна оцінка за іспит 40 балів, рубіжна оцінка – 24 бали. Іспит проходить у письмовій формі, складається з тестів та розрахункових завдань.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни