Міжнародне ціноутворення
Освітня програма: Міжнародна економіка (бакалавр)
Структурний підрозділ: Економічний факультет
Назва дисципліни
Міжнародне ціноутворення
Код дисципліни
ВБ 1.1.3 (МТ)
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати сутність основних завдань та проблем ціноутворення, основні варіанти стратегій ціноутворення, методи ціноутворення.
Вміти аналізувати ринкову ситуацію та враховувати інтенсивність різних видів конкуренції; вибирати метод встановлення цін на продукцію на основі ринкових умов та конкуруючих цін та на основі витрат; враховувати задачі виробництва та маркетингових досліджень, фінансові результати, дії конкурентів, психологію споживачів, чинне законодавство.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати: основи економічної теорії, мікроекономіки, макроекономіки, основні засади функціонування економіки підприємства та міжнародної економіки, основи економічного аналізу, маркетингу, менеджменту, базові принципи фінансової діяльності підприємства.
Вміти: працювати з аналітичними даними та звітністю підприємств, оцінювати ефективність діяльності підприємств, володіти навичками пошуку, оброблення та презентації статистичної інформації, аналізувати ринкову ситуацію.
Зміст навчальної дисципліни
Програма навчальної дисципліни передбачає вивчення стратегій і тактики ціноутворення. Розглядаються загальні методи ціноутворення, особливості аукціонів і тендерів, міжнародне ціноутворення, основи проведення цінових маркетингових досліджень на міжнародних ринках. Аналізуються фактори, що впливають на визначення ціни, методи розробки цінової стратегії та визначення базової ціни для товарів, які постачаються на міжнародні ринки.
Рекомендована та необхідна література
Длігач А.О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика. – К.: Професіонал, 2006 – 304 с.
Економіка зарубіжних країн / Старостіна А.О., Длігач А.О., Богомаз Н.В.; – К.: Знання, 2009. — 454 с.
Маркетинг: Підручник / Старостіна А.О., Длігач А.О., Гончарова Н.П., Крикавський Є.В. та ін. - К.: Знання, 2009. - 1070 с.
Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг в діяльності українських підприємств. – К.: Знання-Прес, 2007. – 448 с.
Корінєв В. Л. Цінова політика підприємства. — К.: КНЕУ, 2001. — 257с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття
Методи та критерії оцінювання
Модульна контрольна робота, домашня робота, виконання проекту, групові завдання,
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Андрій
Олександрович
Длігач
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет
Економічний факультет
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
Маркетингу та бізнес-адміністрування
Економічний факультет