Математичні основи в інформаційній та кібербезпеці

Освітня програма: Кібербезпека (Бакалавр)

Структурний підрозділ: Факультет інформаційних технологій

Назва дисципліни
Математичні основи в інформаційній та кібербезпеці
Код дисципліни
ОК 24
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
11
Результати навчання
Знання: теоретичні основи лінійної, векторної алгебри та аналітичної геометрії, диференціального та інтегрального числення функції однієї і багатьох незалежних змінних; звичайних диференціальних рівнянь; числових та функціональних рядів. Вміння: виконувати операції над матрицями, досліджувати на сумісність і розв’язувати системи лінійних алгебраїчних рівнянь, знаходити власні числа та власні вектори лінійного оператора, виконувати операції над векторами, складати різні види рівнянь прямої та площини, досліджувати форму кривої та поверхні 2-го порядку за її рівнянням, будувати зазначені лінії та поверхні у системі координат, визначати їх взаємне розташування; знаходити границю та похідну функції, методами диференціального числення досліджувати аналітичну поведінку функції однієї та багатьох змінних; інтегрувати функцію однієї та багатьох змінних, застосовувати інтегральне числення до розв’язання прикладних задач.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Попередні вимоги до дисципліни відсутні.
Зміст навчальної дисципліни
Програма дисципліни «Математичні основи в інформаційній та кібербезпеці» охоплює основні розділи лінійної, векторної алгебри та аналітичної геометрії, математичного аналізу, зокрема диференціальне та інтегральне числення функції однієї і багатьох незалежних змінних, диференціальні рівняння та ряди. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів базових математичних знань і компетентностей для розв’язування задач у професійній діяльності, вмінь аналітичного мислення та математичного формулювання прикладних задач.
Рекомендована та необхідна література
1. Математика в технічному університеті : Підручник / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Л. Б. Федорова ; за ред. О. І. Клесова ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. — Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. Т. 1. 496 с. 2. Математика в технічному університеті : Підручник / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Л. Б. Федорова ; за ред. О. І. Клесова ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. — Т. 2. — 504 с. 3. Математика в технічному університеті [Електронний ресурс]: підручник / І. В. Алєксєєва, В. О. Гайдей, О. О. Диховичний, Л. Б. Федорова; за ред. О. І. Клесова ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. Т. 3. 454 с. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/39003/1/MTU3.pdf 4. Денисюк В. П., Репета В. К. Вища математика. підручник: у 2 ч. Ч.1. Київ: НАУ, 2013. 472 с. 5. Репета В. К. Вища математика. підручник: у 2 ч. Ч.2. Київ: НАУ, 2014. 504 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Рівень досягнення запланованих результатів навчання визначається як сумарна оцінка за роботу студента у семестрі та результатом складання підсумкового контролю у формі письмового іспиту. Умовою отримання позитивної результуючої оцінки за дисципліну є досягнення не менш як 60% від максимально можливої кількості балів – 60 балів із 100. Студент допускається до складання іспиту за умови виконання 20-ти передбачених планом практичних робіт та двох модульних контрольних робіт, що у підсумку має складати не менше рекомендованого мінімуму у 36 балів (60% від максимально можливої кількості балів, які студент може отримати за роботу в семестрі). Іспит проводиться у письмовій формі з відкритими питаннями, серед яких одне теоретичне питання і три задачі. Для отримання позитивної оцінки студент має отримати на іспиті не менше 24 балів (60% від максимально можливої кількості балів).
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни