Педагогічна психологія

Освітня програма: Природничі науки. Інтегрована програма

Структурний підрозділ: Географічний факультет

Назва дисципліни
Педагогічна психологія
Код дисципліни
ОК 26
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПР09. Знати і застосовувати теорію, дидактику та методику викладання інтегрованих курсів природничих наук у закладах загальної середньої освіти. ПР 10. Знати цілі сталого розвитку та можливості своєї професійної сфери для їх досягнення, в тому числі в Україні, для саморозвитку, збереження здоров’я, сталого розвитку суспільства та забезпечення екобезпеки. ПР 14. Застосовувати інноваційні педагогічні технології в середній освіті для викладання інтегрованого курсу природничих наук. ПР 15. Розвивати креативність, підприємницьку компетентність учнів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Вивчення педагогічної психології спирається на знання та вміння, що були набуті студентами під час вивчення курсів з педагогіки.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальної дисципліна “Педагогічна психологія” готує студентів до ґрунтовного аналізу психологічних основ навчання і виховання особистості, основних теорій, концепцій, підходів до організації педагогічного процесу та його результативності, ознайомлення з внутрішніми психологічними зако-нами розвитку особистості, формування готовності студентів до роботи з суб’єктами освітнього процесу з урахуванням сучасних досягнень психології та в умовах реалізації нових педагогічних технологій.
Рекомендована та необхідна література
1. Власова О.І. Педагогічна психологія /О.І. Власова. – К.: Либідь, 2005. – 400 с. 2. Кутішенко В.П. Вікова та педагогічна психологія /В.П.Кутішенко. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 128 с. 3. Педагогічна психологія: [навч. посібник; /Л.М. Проколієнко, М.Й. Бори-шевський, В.О. Моляко та ін.]. – К.: Вища шк., 1991. – 183с. 4. Подоляк Л.Г. Основи педагогічної психології / Л.Г. Подоляк, О.П. Главник. – К.: Главник, 2006. – 112 с. 5. Савчин М.В. Педагогічна психологія: [навчальний посібник] / М.В.Савчин. – К.: Академвидав, 2006. – 424 с. 6. Главник О.П. Практикум з педагогічної психології / Л.Г. Подоляк, О.П. Главник. – К.: Марич, 2009. – 80 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практична робота, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Підготовка рефератів, практичних робіт, модульні контрольні, іспит. Максимальна кількість балів на екзамені - 40 балів, мінімальна кількість балів, які додаються до семестрових – 24 бали (60% максимальної кількості балів, відведених на іспит). Студенти, які набрали впродовж семестру сумарно меншу кількість балів ніж критично-розрахунковий мінімум – 20 балів до складання екзамену не допускаються. Рекомендований мінімум для допуску до екзамену – 36 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни