Урболабораторія 4: Міські публічні простори
Освітня програма: Урбаністика та міське планування
Структурний підрозділ: Географічний факультет
Назва дисципліни
Урболабораторія 4: Міські публічні простори
Код дисципліни
ВК 1.1.10
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати: сутність сучасних концептуальних підходів до вивчення публічних просторів міста; сутність та види публічних просторів міста, їх функції; методи дослідження публічних просторів міста; сучасні трансформації публічних просторів міста; сучасні тенденції розвитку міських публічних просторів у контексті міста для людей
Вміти: розкривати причинно-наслідкові зв’язки процесів і явищ, які зумовлюють трансформації публічних просторів міста; кількісно і якісно аналізувати публічні простори міста; розуміти сучасні вимоги до облаштування публічних просторів інклюзивного міста
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
мати базові знання з основ урбаністичних досліджень, міського дизайну, регенерації міст, суспільної географії, соціальної географії;
володіти методами урбаністичних досліджень
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна присвячена вивченню концептуальних підходів та методичних засад дослідження публічних просторів міста, сучасних трансформацій та тенденцій розвитку міських публічних просторів у контексті розвитку міста для людей.
Рекомендована та необхідна література
1. Мезенцева (Провотар) Н. І., М.В. Пальчук. Публічні простори міст: осмислення через призму зарубіжного дискурсу. Економічна та соціальна географія. 2016. Вип. 76. С. 19-26.
2. Мезенцева (Провотар) Н.І. Публічні простори Києва: модель та сучасні трансформації / Урбаністична Україна: в епіцентрі просторових змін. Монографія. За ред. К.Мезенцева, Я.Олійника, Н.Мезенцевої (Провотар). Київ: Фенікс, 2017. С. 185-210.
3. Мезенцев К. В., Мезенцева (Провотар) Н.І. Сучасні трансформації публічних просторів Києва: передумови, прояв та специфіка. Часопис соціально-економічної географії. 2017. Вип. 22(1). С. 39-46.
4. Мезенцев К.В., Провотар Н.І., Пальчук М.В. Публічні простори через призму партисипативного міського планування – приклад Києва. Український географічний журнал. 2020 (2). С. 30-37.
5. Кушніренко О., Петренко-Лисак А., Шутюк О. Як досліджувати публічні простори в Україні: напрями і методи. Практичний посібник. Київ: ВАДЕКС, 2020. 38 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, самостійна робота, вирішення конкретних задач та ситуацій
Методи та критерії оцінювання
У курсі передбачено 2 змістові частини. Заняття проводяться у формі лекцій та практичних занять. Завершується дисципліна заліком.
Семестрове оцінювання: кількість балів, що студент отримує протягом семестру є сумою балів, що були отримані при оцінюванні роботи на практичних заняттях та виконанні тематичних контрольних робіт.
Організація оцінювання: Робота на практичних заняттях оцінюється по виконанню, відповідно до графіка проведення практичних занять. Тематичні контрольні роботи проводяться у тестовій формі.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни