Послуги з міжнародного інтернет-маркетингу

Освітня програма: Міжнародні економічні відносини (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Послуги з міжнародного інтернет-маркетингу
Код дисципліни
ОК 4.2
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати понятійно-термінологічний апарат міжнародного інтернет- маркетингу. Знати сучасні тенденції та перспективи розвитку міжнародного інтернет-маркетингу. Вміти знаходити, оброблювати та аналізувати інформацію з різних джерел. Вміти оцінювати масштаби діяльності глобальних фірм та їхні позиції на світових ринках. Вміти прогнозувати тенденції розвитку міжнародних ринків з урахуванням кон’юнктурних змін. Спілкуватися на професійному рівні з використанням фахової термінології. Самонавчатися, підтримувати належний рівень знань, бути готовим до опанування знань нового рівня, підвищення своєї фаховості та рівня кваліфікації.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен мати базові знання з міжнародного маркетингу та міжнародної торгівлі послугами, щоб аналізувати останні тенденції розвитку світового господарства і міжнародних економічних відносин через призму дослідження послуг з міжнародного інтернет-маркетингу.
Зміст навчальної дисципліни
Змістовий модуль 1 Теоретико-методологічні основи міжнародного інтернет-маркетингу. Сутність послуг з міжнародного інтернет- маркетингу. Галузі економіки з найвищим попитом на послуги з міжнародного інтернет-маркетингу. Сервіси «Alphabet Inc.» для міжнародного маркетингу багатонаціональних підприємств. Змістовий модуль 2 Приклади ефективного застосування послуг з міжнародного інтернет- маркетингу. Міжнародний маркетинг багатонаціональних підприємств у соціальних мережах. Регулювання сфери інтернет-маркетингу в різних країнах. Сучасні тенденції та перспективи розвитку міжнародного інтернет-маркетингу.
Рекомендована та необхідна література
1. Бех К. А. Теоретичні та прикладні питання розвитку глокалізації та глокального маркетингу. Міжнародні відносини. Серія: Економічні науки. 2018. № 12. 2. Кінас І. О. Інтернет-маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 4. 3. Косар Н. С., Бодьо С. І. Дослідження розвитку інтернет-маркетингу в умовах пандемії. Інфраструктура ринку. Одеса : Причорноморський науково- дослідний інститут економіки та інновацій, 2021. Вип. 51. С. 154–159. 4. Красовська О. Ю. Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент комунікації підприємства. Проблеми системного підходу в економіці. 2018. № 1. С. 67–71.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота над рефератом
Методи та критерії оцінювання
Усні відповіді та доповнення на семінарських заняттях. Реферат. Модульна контрольна робота.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни