Інноваційний маркетинг міжнародних компаній

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Інноваційний маркетинг міжнародних компаній
Код дисципліни
ВБ 1.2.3.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
усвідомлення сутності та структури наукового світогляду та спеціальних знань з теорії, методології маркетингу інновацій;уміння застосовувати та інтегрувати знання, уміння і навички та їх ефективно використовувати в умовах швидкої адаптації організацій до вимог зовнішнього середовища;уміння використовувати стратегії маркетингу інновацій та здатності оцінювати ефективність використання маркетингових інновацій; уміння приймати рішення в галузі маркетингу інновацій для задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективного розвитку напрямів бізнесу підприємства;методик застосування сучасних підходів до інтегрованих маркетингових комунікацій з використанням інтернет-технологій, соціальних мереж;знання особливостей проведення маркетингових досліджень ринку інноваційної продукції
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
знання основ економічної теорії, макроекономіки, мікроекономіки, міжнародного менеджменту тощо; вміння аналізувати макро-та мікросередовище міжнародного бізнесу, визначати та обґрунтовувати методи прийняттяуправлінських рішень, планувати діяльність підприємства на основі набутих знань з попередніх дисциплін в умовах динамічних змін функціонування світового господарства
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1.Сутність та завдання маркетингу інновацій Тема 2.Маркетингові дослідження ринку інновацій Тема 3.Зовнішнє і внутрішнє середовище в інноваційного маркетингу. Стратегії в інноваційному маркетингу Тема 4.Сутнісна характеристика інновацій та інноваційних процесів Тема 5. Особливості створення інновацій та формування попиту на них. Маркетингові цінові рішення у виведенні інноваціїна ринок Тема 6. Маркетингова політика комунікацій на ринку інновацій Тема 7. Сучасні організаційні форми реалізації інновацій.Маркетингові та логістичні рішення у дистрибуціїінновації. Тема 8. Особливості інтернет-маркетингу інновацій
Рекомендована та необхідна література
1. Закон України «Про інноваційну діяльність» [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=40-15 2. Баранчеев В.П. Маркетинг инноваций / В.П.Баранчеев. –М.: Благосвет-В, 2007. –506 с. 3. Гірченко Т.Д. Маркетинг: навчальний посібник / Т.Д.Гірченко, О.В.Дубовик. –К.: Фірма «ІНКОС», Центр навчальної літератури. 2007. –255 с. 4. Дойль П. Маркетинг менеджмент и стратеги / П.Дойль, Ф.Штерн; пер. С англ. –4-е узд. –СПб.: Питер, 2007. –544 с. 5. Інноваційне підприємництво : креативність, комерціалізація, екосистема:навчальний посібник для вищих навчальних закладів / авт. кол. : Ю. М. Бажал, І. В. Бакушевич, У. Венесаар та ін. / за ред. д-ра екон. наук, проф. Ю. М. Бажала. -К. : Унів. вид-во ПУЛЬСАРИ, 2015. -280 с. 6. Інноваційний розвиток підприємства: навч.посіб. / Пугач А.М., Демчук Н.І.,Довгаль О.В., Крючко Л.С., Тягло Н.В. -ФОП Швець В.М., 2018. -348 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни