Міжнародні бізнес-комунікації

Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Міжнародні бізнес-комунікації
Код дисципліни
ВБ1.2.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати теоретичні,методологічні основи,особливості класифікації,поняття психологічної маніпуляції в бізнесі, основні теорії масових комунікації,моделі комунікації, сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, поняття ATL,BTL комунікацій,зміст,заходи стимулювання збуту,поняття пропаганди, паблісіті,лобізму, сутність, види директ-маркетингу, поняття, завдання реклами, поняття, особливості персонального продажу,теоретичні основи, принципи та інструменти ПР, основні напрямки MR:поточне інформування ЗМІ про діяльність суб'єкта, заходи для журналістів,основні поняття, принципи копірайтингу в сфері реклами та маркетингу, поняття та завдання спін-докторингу, сутність, роль і характеристики бізнесу в стилі шоу як нового методу в комунікаціях, особливості сучасних методик бізнес-комунікацій – маркетинг вражень, персоналізований маркетинг, ненав’язливий маркетинг, контактний маркетинг, післяпродажний маркетинг, product placement, поняття, зміст,види основних каналів цифрових бізнес-комунікацій
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
1. Теорія комунікації і масова комунікація в міжнародному бізнесі 2. Теоретико-методологічні основи бізнес-комунікацій 3. Теорія і практика паблік рілейшнз 4. Теоретико-комунікативні та практичні основи копірайтингу 4. Бізнес у стилі шоу та вражень 6. Цифрові бізнес-комунікації
Рекомендована та необхідна література
1. PR в сфере коммерции: Учебник / Под ред. д.э.н., проф. И.М. Синяевой. – М.: Вузовский учебник: ИНФРА-М, 2012. – 298с. 2. Каплунов Д. Копирайтинг массового поражения. — СПб.: Питер, 2011. 3. Міжнародний бізнес: підручник. / за ред. проф. В.А. Вергуна. – К.: ВАДЕКС, 2014. – 810с. 4. Основы теории связей с общественностью. – СПб.: Питер, 2012. – 384с. 5. Скотт Д. Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем / Дэвид Скотт; Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Альпина Паблишер, 2013. – 349с. 6. Спивак В.А. Деловые коммуникации. Теория и практика: учебник для бакалавров / В.А. Спивак. – М.: Издательство Юрайт, 2014. – 460с. 7. Музыкант В. Л. Маркетинговые основы управления коммуникациями / В. Л. Музыкант. – М.: Эксмо, 2008.– 832 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – заліком. Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 5 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій і доповідей кожна з яких оцінюється максимально в 5 балів. Обов’язковим для заліку є складання студентами Trend Radar, створення Customer Journey Map, презентації в форматі PechaKucha передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюються максимально в 10 балів кожна.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни