Глобальні корпорації на міжнародних ринках
Освітня програма: Міжнародний бізнес (магістр)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Глобальні корпорації на міжнародних ринках
Код дисципліни
ВБ 1.1.1.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Дисципліна спрямована на досягнення таких головних компетентностей, якздатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями у сфері діяльності глобальних корпорацій на міжнародних ринках, здатність оцінювати наслідки еволюції міжнародного бізнесу в умовах глобальної конкуренції, здатність прийняття рішень щодо реалізації бізнес-стратегійміжнародних корпорацій в умовах посилення глобалізаційних процесів.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1.Знати теоретичні і практичні аспекти діяльності глобальних корпорацій на міжнародних ринкахта основні напрямиїї розвитку у сучаснихумовах. 2.Вміти аналізувати причини та наслідки сучасних тенденцій у сфері діяльності глобальних корпорацій на міжнародних ринках.3.Володіти елементарними навичками пошуку та аналізу нормативних документів, аналітичних матеріалів та джерел статистичних даних.4.Знання англійської або інших іноземних мов для кращих можливостей ознайомлення з нормативно-правовими актами, які регулюють діяльністьглобальних корпорацій на міжнародних ринках.
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1.Глобальні корпорації у системі міжнародних економічних відносин
Тема 2. Організація управління в глобальнихкорпораціях: структура, моделі та їх характеристика
Тема 3.Стратегії розвитку глобальнихкорпораційна міжнародних ринкахта їх порівняльний аналіз
Тема 4.Інвестиційна діяльність глобальнихкорпораційна міжнародних ринках
Тема 5. Фінансова система в глобальнихкорпораціях: її сутність та функції
Тема 6.Транскордонні злиття та поглинання глобальнихкорпораціях: сутність та причини
Тема 7.Взаємовідносини глобальнихкорпораціяхта країн, що приймають
Рекомендована та необхідна література
1.Багатонаціональні підприємства та глобальна економіка: монографія/ П.В. Дзюба, О.В. Підчоса, С.А. Цигановта ін./ за ред. О.І. Рогача. Київ: ЦУЛ, 2020.
2.Основи міжнародних фінансів: підручник / О.І. Рогач, Т.С. Шемет, С.А. Циганов та ін.; за ред. О.І. Рогача. Київ: ВПЦ«Київський університет», 2014.
3.Рогач О. Багатонаціональні підприємства: підручник. Київ: ВПЦ«Київський університет», 2019.
4.Рогач О. Теорії міжнародного бізнесу: підручник. Київ: ВПЦ«Київський університет», 2018.
5.Дэниелс Дж.Д., Радеба Л.Х. Международный бизнес: внешняя среда и деловые операции: Пер. с англ., 6-е изд. М.: Дело, 1998.784 с.
6.CavesR.E. MultinationalEnterpriseandEconomicAnalysis: 2nded.CambridgeUniversityPress, 1996.322 p.
7.The Oxford Handbook of International Business / Edited byA.M. Rugman and T. L. Brewer. Oxford: Oxford UniversityPress, 2003.877 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою шляхом поточного контролю, а підсумковий результат роботи студента впродовж семестру оцінюється за 100-бальною шкалою. Поточний контроль: усні відповіді та презентації на семінарах (до 40 балів), письмові аналітичні індивідуальні та групові завдання, розв’язання кейсів (до 40 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 20 балів). Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни