Іміджелогія

Освітня програма: Міжнародні комунікації (ОКР бакалавр)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Іміджелогія
Код дисципліни
ВБ 17.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ознайомлення студентів з концептуальними, інформаційними, апаратними і програмними іміджевими комунікаціями у сфері сучасних міжнародних відносин; розуміти сутність та розрізняти особливості іміджевих технологій; формувати інформаційно-комунікаційну стратегію іміджу країни/організації/людини; аргументувати випуски міжнародних новин в Україні та представити план інформаційної протидії іміджевій інформаційній агресії; самостійно виконувати їнформаційно-комунікаційну стратегію щодо іміджевих програм у всіх сферах
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
-знання – системний підхід до технік й технологій створення іміджу організації/особистості в системі сучасних відкритих громадянських суспільств; -уміння : вибирати напрями та теми наукових дослідження в системі зв’язків з громадськістю, використовувати іміджеві технології, адаптувати новітні техніки та практики іміджмейкингу для реалізації конкретних задач; -володіння елементарними навичками та іміджевими техніками створення іміджу для реалізації конкретних завдань.
Зміст навчальної дисципліни
Вступ Тема 1. Явище імідж та його соціально-психологічна природа. Тема 2. Імідж і репутація в паблік рілейшнз. Тема 3. Природа формування й основні підвалини побудови іміджу. Тема 4. Ідеологічні засади та основні етапи формування іміджу організації. Тема 5. Основні чинники, що впливають на формування іміджу організації. Тема 6. Стратегія і тактика побудови іміджу організації/політика. Тема 7. Феномен лідерства та харизма особистісного іміджу. Модульна кредина робота 1. Тема 8. Зовнішній вигляд у структурі іміджу особистості. Тема 9. Методи впливу на громадськість: вербальні та невербальні комунікації. Тема 10. Структура політичного лідерства в іміджелогії . Тема 11. Етапи формування і становлення ринку іміджмейкінгу в Україні. Тема 12. Форми і жанри іміджевих ПР. Тема 13 Технології і техніки NLP та використанні їх в іміджелогії. Тема 14. .Функціональні обов’язки іміджейкера. Модульна кредина робота 2.
Рекомендована та необхідна література
1. Барна Н.В. Іміджелогія. Університет « Україна», 2008. – 217 с. 2. Бебик В.М. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. - Київ, 1993. – 127 с. 3. Бугрим В. Іміджологія/Іміджмейкінг: навч. посіб. – К.:Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет», 2013. – 255 с. 4. Володарская Е.А. Имидж науки как социально-психологический феномен. Монография.- М.: ИИЕТ РАН им. С.И. Вавилова, 2006. - 140 с. 5. Известия Академии имиджелогии Том I/ под ред. Е.А.Петровой – М.: РИЦ АИМ, 2005. - 340 с. 6. Куліш А.П. Практика ПР по-українському. – К., 2005. – 290 с. 7. Пахльовська О. Ave, Europa! - К.: УВ «Пульсари».- 2008. – 656 с. 8. Почепцов Г.Г. Имиджелогия. - М.: «Реф-бук», К.: “Ваклер” – 2004. – 576
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття
Методи та критерії оцінювання
1) захист індивідуальних завдань; 2) модульна контрольна робота. 3) іспит. За лабораторні роботи та написання модульної роботи студенти можуть отримати до 20 балів. На лабораторних заняттях студенти виконують практично-орієнтовані завдання, які оцінюються максимум у 10 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 2 бали). У змістовий модуль входять всі теми. Обов’язковим для іспиту є виконання індивідуальних робіт, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни