Бізнес-комунікації в міжнародному бізнесі

Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин

Назва дисципліни
Бізнес-комунікації в міжнародному бізнесі
Код дисципліни
ВБ1.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати загальнотеоретичні та методологічні основи бізнес-комунікацій, особливості класифікації бізнес-комунікацій, поняття психологічної маніпуляції в бізнесі, основні теорії масових комунікації, моделі комунікації в міжнародному бізнесі, сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, поняття ATL і BTL комунікацій, зміст та заходи стимулювання збуту, поняття пропаганди, паблісіті та лобізму, сутність та види директ-маркетингу, поняття та завдання реклами, поняття та особливості персонального продажу, теоретичні основи, принципи та інструменти паблік рілейшинз, основні напрямки Media Relations: поточне інформування ЗМІ про діяльність суб'єкта, заходи для журналістів, основні поняття і принципи копірайтингу в сфері реклами та маркетингу, принципи і інструменти бренд-менеджменту, концептуальні засади сутності бренд-комунікацій, суть, особливості та підходи до позиціонування брендів, поняття та завдання спін-докторингу
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ маркетингу, менеджменту, міжнародного маркетингу, міжнародного менеджменту. Володіння елементарними навичками пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни: 1. Теорія комунікації і масова комунікація в міжнародному бізнесі 2. Теоретико-методологічні основи бізнес-комунікацій 3. Теорія і практика паблік рілейшнз 4. Бізнес у стилі шоу та вражень 5. Бренд-комунікації у міжнародному бізнесі 6. Цифрові бізнес-комунікації
Рекомендована та необхідна література
1. PR в сфере коммерции: Учебник / Под ред. д.э.н., проф. И.М. Синяевой. – М.: Вузовский учебник: ИНФРА-М, 2012. – 298с. 2. Каплунов Д. Копирайтинг массового поражения. — СПб.: Питер, 2011. 3. Міжнародний бізнес: підручник. / за ред. проф. В.А. Вергуна. – К.: ВАДЕКС, 2014. – 810с. 4. Основы теории связей с общественностью. – СПб.: Питер, 2012. – 384с. 5. Скотт Д. Новые правила маркетинга и PR: Как использовать социальные сети, блоги, подкасты и вирусный маркетинг для непосредственного контакта с покупателем / Дэвид Скотт; Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Альпина Паблишер, 2013. – 349с. 6. Спивак В.А. Деловые коммуникации. Теория и практика: учебник для бакалавров / В.А. Спивак. – М.: Издательство Юрайт, 2014. – 460с. 7. Музыкант В. Л. Маркетинговые основы управления коммуникациями / В. Л. Музыкант. – М.: Эксмо, 2008.– 832 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за модульно - рейтинговою системою. Завершується дисципліна – заліком. Робота на семінарах (усні відповіді та доповнення) оцінюються максимально в 5 балів за семінар. Звіт щодо самостійної роботи студентів над окремими темами подається у формі презентацій і доповідей кожна з яких оцінюється максимально в 5 балів. Обов’язковим для заліку є складання студентами Trend Radar, створення Customer Journey Map, презентації в форматі PechaKucha та написання elevator speech передбачених Робочою навчальною програмою, які оцінюються максимально в 10 балів кожна.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни