Маркетинг-менеджмент
Освітня програма: Міжнародний бізнес (з обов’язковим вивченням двох іноземних мов)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин
Назва дисципліни
Маркетинг-менеджмент
Код дисципліни
ВБ.2.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
Знати основні поняття маркетинг-менеджменту, життєвий цикл та специфіку міжнародного ринку в сфері маркетинг-менеджменту, моделі оцінки и поведінки споживачів, розробляти маркетингову стратегію розвитку для міжнародних компаній, здійснювати контроль і проводити аналіз міжнародної маркетингової політики, запроваджувати маркетинговий підхід до роботи з персоналом та споживачами, відслідковувати особливості маркетингових комунікацій на міжнародній арені, аргументувати власну оцінку ступеня розвитку міжнародного маркетингу та стратегій, які використовуються міжнародними компаніями, аналіз проблем та стану міжнародного окремих компаній, країн, регіонів та світу в цілому, аналіз та вибір альтернативних і новітніх форм міжнародного маркетингу на сучасному етапі.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Знання теоретичних основ економічної теорії, міжнародного бізнесу; вміння вивчати, оцінювати, аналізувати та узагальнювати основні напрямки трансформації маркетингової діяльності компаній з урахуванням світових та національних тенденцій розвитку; володіння елементарними навичками аналітичного дослідження та аналізу.
Зміст навчальної дисципліни
Тематичний план дисципліни:
1. Сутність та зміст маркетинг-менеджменту
2. Поняття управління міжнародним маркетингом
3. Міжнародне маркетингове планування
4. Міжнародна маркетингова товарна політика
5. Управління міжнародним маркетингом на ринку послуг
6. Прямий маркетинг та маркетинг у комп’ютерних мережах
7. Організація міжнародного маркетингу на підприємстві
8. Контроль та аналіз міжнародної маркетингової діяльності
Рекомендована та необхідна література
1. Вергун В.А. та ін. Міжнародний бізнес. Підручник/ за ред. проф. В. А. Вергуна. –К.: ВАДЕКС, 2014. –810 с.
2. Вергун В.А. та ін. Сучасна фірма: Виклики та управління змінами. Навчальний посібник. –К.: ВАДЕКС, 2016. –404 c.
3. Бабічева О. І. та ін. Міжнародний маркетинг. Навчальний посібник з грифом МОНМС. —Суми: ТД „Папірус“, 2015.—368 с.
4. Басовский Л. Е. Тенденции и среда международного маркетинга / Л. Е. Басовский // Маркетинг, 2014. –220 с.
5. Карманова Т. И. Проблемы кросс-культурных различий в международном маркетинге // Молодой ученый. —2014. —No10.
6. Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг. Навчальний посібник. –Київ: «Центр учбової літератури», 2015. –295 с.
7. Ларіна Я. С. та ін. Маркетингова цінова політика. Навч. посібник з грифом МОНМС України. –Харків.: Діса-плюс, 2016.—208 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття
Методи та критерії оцінювання
Оцінювання здійснюється за модульно-рейтинговою системою. Поточний контроль: усні відповіді (до 30 балів), доповнення (до 5 балів), письмове завдання (до 5 балів), підсумкова модульна контрольна робота (до 40 балів). Формою підсумкового контролю є залік. Залік проводиться письмово. Відповідь студента на заліку оцінюється максимально в 20 балів.
Мова викладання
Українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни