ІСТОРИЧНИЙ ТУРИЗМ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Освітня програма: Історичне туризмознавство
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
ІСТОРИЧНИЙ ТУРИЗМ В КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ
Код дисципліни
ВК 2.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
Знати основні поняття, визначення та методи (генетичний, типологічний, термінологічний, структуралістський)
Знати основні етапи історії та особливість організації історичного туризму в країнах Північної Америки.
Вміння застосовувати практичні та теоретичні методи у власних історико-туристичних дослідженнях країн Північної Америки
Вміння презентувати та обговорювати результати досліджень і питань історичного туризму в країнах Північної Америки.
Навички та вміння щодо оприлюднення нових знань про історичний туризм в країнах Північної Америки
Здатність розробляти і реалізовувати наукові і прикладні проекти у сфері історичного туризму країн Північної Америки
Приймати й обґрунтувати рішення щодо розробки новацій у сфері історичного туризму та нести відповідальність за пропозиції на основі принципів доброчесності та норм професійної етики.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Знати основні етапи всесвітньої історії, історії США, Канади, Мексики.
Вміти аналізувати наявну документальну базу з історії, статистичні дані, опрацьовувати наукову літературу, зокрема й іноземну, проводити пошукову роботу в архівах і бібліотеках, відділах картографії та бібліографії; опрацьовувати газетні і журнальні фонди.
Володіти елементарними навичками відбору методів та підходів до аналізу явищ матеріальної і духовної культури, історичного аналізу, встановлення причинно-наслідкових зв’язків.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна має комплексний і міждисциплінарний характер, є складовою циклу професійної підготовки фахівців другого (магістерського) рівня. Опанування навчальним матеріалом дає студентам можливість дізнатись про особливості і специфіку історичного туризму в Північній Америці, ознайомитися з особливостями туристичної індустрії країн континенту Навчальний матеріал курсу «Історичний туризм в країнах Північної Америки» пов’язаний з такими дисциплінами як «Історична туризмологія», «Зарубіжна етнологія», «Музейний туризм».
Мета дисципліни – формування системних знань студентів про особливості становлення, розвитку, історичної складової туризму в країнах Північної Америки.
Рекомендована та необхідна література
Hunt Ezra. Oahu Island Travel Guide U.S.A: Tourism in Oahu, Chinatown, Honolulu, Waikiki, Leeward Coast. Sonittec Publishing, 2019. Мills, David. History and Culture of Canada: Information Tourism. Sonittec, 2019. Peter Wilson, Paul A. Willie, Jonathan W. Heshka, Mark J. Picone, Carrie Herzog. A Guide to Hospitality and Tourism Law in Canada. Emond Publishing. 2021. Tourism in Mexico: Many Faces. Bryan H. Massam, J. Hracs, University Rodrigo Espinoza. Rotman. 2015. William, C. Gartner. Rural tourism development in the USA [Electronic resource]. – Access mode: http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/jtr.481/abstract. Годфри Харрис, Кеннет Кац. Стимулирование международного туризма в XXI веке: Пер. с англ. М., 2000. Смаль І. В. Туристичні ресурси світу. Північноамериканський туристичний район [Електронний ресурс] / І. В. Смаль. – Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/smal25.htm
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання полягає у формуванні вмінь студентів аналізувати особливості історичного туризму в країнах Північної Америки. Навчальна дисципліна сприяє виробленню у студентів професійних навичок, необхідних для наукової та практичної роботи в туристично - екскурсійній та краєзнавчій сфері, для вдосконалення рівня науково-дослідної роботи в сфері туризмі, організаційно-практичної роботи в туристичних установах, міжнародних представництвах та громадських організаціях історичного туристичного спрямування. Світоглядний аспект дисципліни полягає у популяризації даної дисципліни як важливого інструменту кількісного та якісного зростання науково-практичних знань про туризм.
Методи та критерії оцінювання
семестрове оцінювання: Контрольна робота з тем. Індивідуальне завдання. Оцінювання роботи під час семінарських занять. Підсумкова контрольна робота (екзамен), максимальний бал/ пороговий бал для отримання позитивної оцінки з відповідної форми контролю.
підсумкове оцінювання: екзамен.
- форма оцінювання – екзамен;
- максимальна кількість балів, які може отримати студент на екзамені – 40 балів;
- мінімальний пороговий рівень екзаменаційної оцінки, за якої екзамен вважається складеним – 24 бали.
- форма проведення екзамену – письмова, види завдань – завдання, які потребують розгорнутих відповідей.
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни