ТУРИСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ

Освітня програма: Історичне туризмознавство

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
ТУРИСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ ТУРИЗМУ
Код дисципліни
ОК 16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати систему та стратегію маркетингу в туризмі;Знати ринок споживачів в туризмі та його маркетинговий аналіз;Вміти застосовувати сучасні методи управління, прогнозування попиту в туризмі;Вміти застосовувати сучасні методи управління в туристичному маркетингу, а також у туристичній рекламі;Вміти проводити експериментальні дослідження з організації проведення маркетингових досліджень у туризмі;Брати участь у науковому дискурсі щодо концептуалізації сучасних підходів з менеджменту і маркетингу в туризмі, вільно спілкуватися з науковою спільнотою щодо постановки та вирішення наукових проблем, презентації відповідних результатів;Володіти навичками роботи в команді та міжособистісної взаємодії при визначенні цілей, обґрунтуванні методик та розв’язанні прикладних задач з менеджменту і маркетингу в туризмі;Використовувати сучасні інформаційні та комунікативні технології при спілкуванні, пошуку, обробці, аналізі та інтерпретації різних джерел інформації з менеджменту і маркетингу в туризмі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знання теоретичних основ маркетингу. 2. Вміння володіти сучасними аналітичними методами та методами роботи з сучасними інформаційними базами даних. 3. Володіння базовими підходами у використанні кількісних та якісних методів в організації маркетингових досліджень.
Зміст навчальної дисципліни
Дана навчальна дисципліна присвячена вивченню сучасного наукового інструментарію з методології та організації менеджменту та маркетингу (теорії та практики) у туризмі. Вона висвітлює питання менеджменту та маркетингу сталого туризму, системи та стратегії маркетингу в туризмі, ринку споживачів в туризмі та його маркетингового аналізу, вимірювання і прогнозування попиту в туризмі, життєвого циклу товару в туризмі, проблем встановлення контактів з клієнтами і стимулювання збуту в туризмі, цінової політики в туристичному маркетингу, реклами в системі туристичного маркетингу, виставкового маркетингу в туризмі, планування, фінансування та організації маркетингу в туризмі, організації та проведення маркетингових досліджень в туризмі, інноваційних напрямків маркетингу в туризмі, іміджбілдингу та брендингу туристичних дестинацій, інформаційних технологій у менеджменті та маркетингу в туризмі, менеджменту та маркетингу в туристичних кластерах, логістичного менеджменту сталого розвитку туризму тощо. Вивчення даної дисципліни дає можливість оволодіти сучасними вміннями та навичками застосування кількісних та якісних методів менеджменту та маркетингового аналізу в туризмі, що сприятиме розв’язанню конкретних наукових та практичних проблем розвитку туристичної галузі в Україні в сучасних умовах.
Рекомендована та необхідна література
Забалдіна Ю.Б. Маркетинг туристичного підприємства, 2002. 196 с.; Кіптенко В.К. Менеджмент туризму, 2010. 510 с.; Кудла Н.Є. Маркетинг туристичних послуг, 2011. 351 с.; Лугінін О., Афонченкова Т., Булюк О. Менеджмент і маркетинг туризму, 2013. 364 с.; Мальська М.П., Мандюк Н.Л. Маркетинг туризму, 2015. 364 с.; Мальська М.П., Пурська І.С. Міжнародна маркетингова діяльність, 2013. 288с.; Смирнов І.Г., Любіцева О.О. Маркетинг сталого туризму, 2019. 256 с.; Смирнов І.Г. Маркетинг у туризмі, 2016. 240 с.; Смирнов І.Г. Виставковий маркетинг у туризмі. Географія та туризм. Вип. 4. 2010. С.22-35.; Смирнов І.Г. Туристично-маркетингова політика України в контексті підготовки і проведення ЄВРО-2012. Географія та туризм, 2012. Вип. 18. С.3-12.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Завдання вивчення дисципліни полягають у тому, щоб здобувачі оволоділи новітніми теоретичними знаннями з менеджменту та маркетингу в туризмі, вміннями та навичками практичного менеджменту та маркетингових досліджень у туризмі, практичними навичками управлінської та маркетингової діяльності на рівні туристичних фірм та дестинацій.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки, що містить визначення сучасних методологічних проблем теми, здійсненність та узгодженість пропозицій, ступінь оригінальності, та оцінювання практичної підготовки, що містить здатність оцінити проблему, ідентифікацію шляхів та методику розв’язання проблеми, яка виникла чи може виникнути, окреслення шляхів вирішення специфічних (неординарних) проблем. Питома вага результатів навчання у підсумковій оцінці за умови її опанування на належному рівні така: результати навчання 1 (знання); 2 (вміння); 3 (комунікація); 4 (автономність та відповідальність) . У курсі передбачено 2 змістовних частини. Заняття проводяться у вигляді лекційних та семінарських занять. Проводиться одна письмова тематична контрольна робота із тестами та відкритими питаннями. Семестрову кількість балів формують засвоєння матеріалу та виконання індивідуальних, дослідницьких робіт.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни