Реклама і міжнародна PR-практика

Освітня програма: Історія мистецтв

Структурний підрозділ: Історичний факультет

Назва дисципліни
Реклама і міжнародна PR-практика
Код дисципліни
ОК03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати функції та принципи реклами та зв’язків з громадськістю в медіа, суб’єкт, об’єкт, предмет ПР-комунікацій Знати принципи визначення пріоритетних груп громадськості медіа-установи та способи впливу на неї; складові кампанії у рекламі та зв’язків з громадськістю для медіа; комунікативні технології просування при впровадженні рекламних та pr-кампаній Вміти збирати, систематизувати та аналізувати інформаційний матеріал, пов’язаний з реалізацією pr-проектів
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основи міжнародних відносин та світової політики, основи зв'язків з громадськістю, основи теорії комунікацій, теорію і практику міжнародної журналістики та професійні стандарти 2. Вміти: визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку 3. Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Відносини із медіа, коли медіа є об’єктом, каналом і цільовою аудиторією комунікативної взаємодії, – один з основних напрямів роботи фахівця із зв’язків з громадськістю. Ця діяльність достатньо досліджена. З іншого боку, засіб масової інформації сьогодні сам виступає як суб’єкт комунікацій і учасником ринку мас-медіа на національному і міжнародному рівні, оскільки між ЗМК загострилась боротьба за глядацьку аудиторію, рейтинги і рекламодавців. Саме ця проблема визначає актуальність курсу. В рамках дисципліни розглядаються способи просування ЗМК як суб’єкта ринку, вивчення потреб цільових аудиторій і комунікативні технології взаємодії з нею, комунікативний супровід діяльності визначеного медіа. Всі теми дисципліни «Реклама і міжнародна PR-практика» супроводжуються кейсами з національної та міжнародної рекламної і PR- практики.
Рекомендована та необхідна література
1. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф, 2011. – 464с. 2. Комунікативні тренди міжнародних відносин. Монографія – К. : Центр вільної преси, 2016. – 614 с. 3. Зовнішньополітичні комунікативні технології. Підручник. – К. : Центр вільної преси, 2016. – 416 с. 4. Dennis L. Wilcox, Phillip H. Ault, Warren K. Agee, Glen T. Cameron Essentials of Public Relations - https://www.litmir.me/br/?b=282893 Дата звернення: 1.03.2021 5. Стратегічні комунікації. Підручник. – К. : Вадекс, 2019. – 446 с. 6. Доклад о Целях в области устойчивого развития, 2020 год - https://unstats.un.org/sdgs/report/2020/The-Sustainable-Development-Goals-Report- 2020_Russian.pdf Дата звертання: 9.03.2021
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
активність і якість виступів під час усних опитувань, участь у дискусіях, якість підготовлених практичних завдань, активність в ході обговорення кейс-стаді та предметних дискусій – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів). 2. підсумкова модульна контрольна робота з 1-го модулю – до 20 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 10 балів). 3. підсумкова модульна контрольна робота з 2-го модулю – до 20 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 10 балів) 4. виконання індивідуальної письмової роботи (1 робота) – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів).
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни