Реклама і міжнародна PR-практика
Освітня програма: Історія мистецтв
Структурний підрозділ: Історичний факультет
Назва дисципліни
Реклама і міжнародна PR-практика
Код дисципліни
ОК03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
Знати функції та принципи реклами та
зв’язків з громадськістю в медіа, суб’єкт,
об’єкт, предмет ПР-комунікацій
Знати принципи визначення пріоритетних
груп громадськості медіа-установи та
способи впливу на неї; складові кампанії
у рекламі та зв’язків з громадськістю для
медіа; комунікативні технології
просування при впровадженні рекламних
та pr-кампаній
Вміти збирати, систематизувати та
аналізувати інформаційний матеріал,
пов’язаний з реалізацією pr-проектів
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: основи міжнародних відносин та світової політики, основи зв'язків з
громадськістю, основи теорії комунікацій, теорію і практику міжнародної
журналістики та професійні стандарти
2. Вміти: визначати об'єкт та ціль комунікації, обирати канали та інструменти
донесення інформації та способи отримання зворотного зв'язку
3. Володіти елементарними навичками: робота із комп'ютером, підготовка
презентацій, грамотне письмо, формулювання та логічне викладення власної думки
Зміст навчальної дисципліни
Відносини із медіа, коли медіа є об’єктом, каналом і цільовою аудиторією
комунікативної взаємодії, – один з основних напрямів роботи фахівця із зв’язків з
громадськістю. Ця діяльність достатньо досліджена. З іншого боку, засіб масової інформації
сьогодні сам виступає як суб’єкт комунікацій і учасником ринку мас-медіа на національному
і міжнародному рівні, оскільки між ЗМК загострилась боротьба за глядацьку аудиторію,
рейтинги і рекламодавців. Саме ця проблема визначає актуальність курсу. В рамках
дисципліни розглядаються способи просування ЗМК як суб’єкта ринку, вивчення потреб
цільових аудиторій і комунікативні технології взаємодії з нею, комунікативний супровід
діяльності визначеного медіа. Всі теми дисципліни «Реклама і міжнародна PR-практика»
супроводжуються кейсами з національної та міжнародної рекламної і PR- практики.
Рекомендована та необхідна література
1. Шевченко О.В., Яковець А.В. PR: теорія і практика. Підручник – К.: Бізнесполіграф,
2011. – 464с.
2. Комунікативні тренди міжнародних відносин. Монографія – К. : Центр вільної преси,
2016. – 614 с.
3. Зовнішньополітичні комунікативні технології. Підручник. – К. : Центр вільної преси,
2016. – 416 с.
4. Dennis L. Wilcox, Phillip H. Ault, Warren K. Agee, Glen T. Cameron Essentials of Public
Relations - https://www.litmir.me/br/?b=282893 Дата звернення: 1.03.2021
5. Стратегічні комунікації. Підручник. – К. : Вадекс, 2019. – 446 с.
6. Доклад о Целях в области устойчивого развития, 2020 год -
https://unstats.un.org/sdgs/report/2020/The-Sustainable-Development-Goals-Report-
2020_Russian.pdf Дата звертання: 9.03.2021
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Методи та критерії оцінювання
активність і якість виступів під час усних опитувань, участь у дискусіях, якість
підготовлених практичних завдань, активність в ході обговорення кейс-стаді та
предметних дискусій – до 30 балів (пороговий рівень позитивної оцінки – 20 балів).
2. підсумкова модульна контрольна робота з 1-го модулю – до 20 балів (пороговий рівень
позитивної оцінки – 10 балів).
3. підсумкова модульна контрольна робота з 2-го модулю – до 20 балів (пороговий рівень
позитивної оцінки – 10 балів)
4. виконання індивідуальної письмової роботи (1 робота) – до 30 балів (пороговий рівень
позитивної оцінки – 20 балів).
Мова викладання
українська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни