Гендерна рівність у сфері публічної служби

Освітня програма: Право. Магістр. Заочна.

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут права

Назва дисципліни
Гендерна рівність у сфері публічної служби
Код дисципліни
ВБ 01.10.23.
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
1. Знати доктрину формування, становлення і закріплення принципу гендерної рівності в системі публічної служби, вітчизняне законодавство, приписи провідних країн світу та норми директив Європейського Союзу, що закріплюють гендерний паритет в системі публічної служби. 2. Вміти аналізувати нормативно-правові акти як вітчизняного, так і міжнародного характеру, визначати природу та джерела регулювання певного суб’єктивного права. 3. Володіти навичками складання юридичних документів, у тому числі позовних заяв, скарг щодо порушення гендерного паритету в системі публічної служби, а також опанувати методику законодавчої техніки для можливості надання пропозицій щодо вдосконалення вітчизняного законодавства. Грамотно і точно формулювати та висловлювати свої позиції, належним чином їх обґрунтовувати та брати участь в аргументованій професійній дискусії при аналізі гендерної політики в системі публічної служби.
Форма навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
1) успішне опанування знань про предмет, завдання, методологію курсу «Гендерна рівність у сфері публічної служби», його місце в системі навчальних дисциплін; 2) опанування основних наукових проблем еволюції гендерної рівності у сфері публічної служби; 3) формування навичок аналітичного мислення про сутність і зміст права як комплексного явища, яке вплинуло на генезис правової культури та правосвідомість на різних етапах розвитку державності.
Зміст навчальної дисципліни
Гендерна рівність у сфері публічної служби належить до системи теоретичних навчальних дисциплін, яка спрямована на поглиблення знань аспірантів щодо доктрини виникнення ідеї гендерної рівності в системі публічної служби, процесу законодавчого закріплення даного принципу, а також практичних проблем, що виникають на стадії його дотримання у вітчизняній системі органів управління, так і в публічній службі розвинених країн світу.
Рекомендована та необхідна література
1. Ґендерна політика в нормативно-правових документах. Частина 1. За заг.ред Левченко К.Б. / Г.Г. Жуковська, К.Б. Левченко, О.О. Остапенко, О.І. Суслова. Київ, 2020. 186 с. 2. Марценюк Т. Тищенко І. Переваги та виклики застосування гендерної квоти під час місцевих виборів 2020 року в Україні. Державне управління. https://voxukraine.org/perevagy-ta-vyklyky-zastosuvannya-gendernoyi-kvoty-pid-chas-mistsevyh-vyboriv-2020-roku-v-ukrayini/ 3. Жінки в політиці: гендерний аналіз місцевих виборів – 2020. Центральна виборча комісія. https://www.cvk.gov.ua/novini/zhinki-v-polititsi-genderniy-analiz-mistsevih-viboriv-2020.html 4. Гендерна рівність і розвиток: погляд у контексті європейської стратегії України / Центр Разумкова, 2016. 244 с. 5. Ґендерна політика в системі державного управління : підручник / за заг. ред. М. М. Білинської. – Запоріжжя: Друкарський світ, 2011. - 132 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, семінарське заняття, самостійна робота студента Експрес опитування, тестування, модульна контрольна робота, наукова робота, підсумковий контроль
Методи та критерії оцінювання
При поточному контролі під час семінарських занять оцінці підлягають: рівень знань, продемонстрований студентом у відповіді, активність при обговоренні питань семінарського заняття, систематичність роботи на заняттях, результати виконання домашніх завдань. Викладач, який проводить семінарські заняття, виставляє у визначений термін кількість набраних з поточного контролю балів і заносить їх у відповідні документи обліку успішності студентів. Дисципліна викладається протягом одного семестру За 5 днів до початку екзаменаційної сесії викладач, який веде семінарські заняття, припиняє приймати відпрацювання. Для студентів, які упродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки (60% від максимально можливої кількості балів) проводиться заключна контрольна робота, максимальна оцінка за яку не може перевищувати 40% підсумкової оцінки (до 40 балів за 100 – бальною шкалою).
Мова викладання
Українською

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни