Антикризовий менеджмент та управління змінами в органах публічної служби

Освітня програма: Освітньо-наукова програма "Державна служба" - заочна форма

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут публічного управління та державної служби

Назва дисципліни
Антикризовий менеджмент та управління змінами в органах публічної служби
Код дисципліни
ОК.16
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
1.1 Знати основні теоретичні концепції, предмет, методи, завдання науки антикризового управління в публічному секторі. 1.2 Знати концептуальні засади управління змінами, методи подолання опору змінам 1.3 Знати базові теорії та моделі управління змінами 2.1 Вміти аналізувати й оцінювати державну антикризову політику та представляти результати її реалізації різних рівнях 2.2. Вміти розробляти проекти змін (особистісні, командні, організаційні) застосовуючи сучасні теорії та моделі управління змінами. 2.4 Вміти управляти опором змінам ґрунтуючись на моделі “аналізу силового поля” К. Левіна 3.1 Здатність приймати управлінські рішення в умовах невизначеності та ризиків, корелюючи ці рішення з цілями впровадження змін.
Форма навчання
Заочна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретичні основи щодо базової специфіки антикризового менеджменту, а саме: теоретичні концепції, предмет, методи, завдання науки антикризового управління в публічному секторі; концептуальні засади управління змінами; базові теорії та технології управління змінами; сучасні методи подолання опору змінам. 2. Вміти управляти проектами впровадження змін у сфері публічного управління, враховуючи сучасні стратегічні цілі розвитку держави; приймати управлінські рішення в умовах невизначеності та ризиків, корелюючи ці рішення з цілями впровадження змін; 3. Володіти навичками аналізу, синтезу, обробки та візуалізації статистичних, соціологічних та інших даних, роботи з нормативно-правовою базою, оформлення й представлення даних за допомогою програм пакету Microsoft Office (Excel, Word, Power Point та ін.).
Зміст навчальної дисципліни
Тема 1. Концептуальні засади антикризового менеджменту Тема 2. Антикризове управління в умовах модернізації публічного управління Тема 3. Антикризове управління регіоном Тема 4. Концептуальні засади управління змінами Тема 5. Базові теорії, концепції і моделі управління змінами Тема 6. Управління організаційними змінами Тема 7. Сучасні методи управління організаційними змінами Тема 8. Управління опором змінам. Тема 9. Лідерство в управлінні опором змінам
Рекомендована та необхідна література
1. Адізес І. Управління життєвим циклом корпорацій. К. : КСД, 2018. 384 с. 2. Адізес І. К. Управління змінами; пер. з англ. Т.Семигіна. К.: Book Chef, 2018. 640 с. 3. Дорошук Г. А.; під ред. С.К. Харічкова Управління організаційним розвитком: теоретичні та концептуальні основи: монографія. Одеса : Бондаренко М.О., 2016. 196 с. 4. Живко 3. Б. Управління змінами : навч. посіб. ; Львів, держ. ун-т внутр. справ. Львів : ЛДУВС, 2016. 251 с. 5. Пічугіна Т.С., Ткачова С. С., Ткаченко О. П. Управління змінами: навч. пос. Харків: ХДУХТ, 2017. 226 с.Адізес І. Управління життєвим циклом корпорацій. К. : КСД, 2018. 384 с. 5. Приходченко Т. А. Антикризове управління регіональним розвитком України. Стратегія економічного розвитку України. 2016. № 39. С. 118-126. 7. Фіщук І.М. Управління змінами в державних організаціях у трансформаційних умовах в Україні. Вчені записки ТНУ імені В.І.Вернадського. Серія: Державне управління. Т.29 (68). №5. 2018. С.216-
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичні заняття, семінарські заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки – результати навчання, що складає 25 % від загальної оцінки за семестр та оцінювання практичної підготовки – результати навчання, що складає 75 % загальної оцінки за семестр. – семестрове оцінювання (МАХ – 60 балів / MIN – 36 балів): 1. Усне опитування, дискусія – 6 балів / 4 бали; 2. Модульна контрольна робота– 10 балів / 6 балів; 3. Індивідуальне аналітичне завдання – 20 балів / 12 балів 4. Самостійна робота) – 24 бали / 14 балів; Максимальна кількість балів, яка може бути отримана студентом під час іспиту, становить 40 балів.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни