Французькомовний академічний дискурс

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: В’єтнамська мова і література»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Французькомовний академічний дискурс
Код дисципліни
ННД.14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
4 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН2, ПРН10, ПРН11, ПРН13, ПРН14, ПРН19. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
успішне опанування практичних та теоретичних курсів французької мови, що викладалися протягом чотирьох семестрів навчання, та вміння робити лексико-граматичного аналізу французьких текстів. Навчальна дисципліна «Французькомовний академічний дискурс» базується на циклі дисциплін професійної та практичної підготовки, зокрема «Французька мова», «Комунікативні стратегії та переклад (1, 2 семестр)», «Ділове мовлення та переклад (3-й семестр)».
Зміст навчальної дисципліни
ознайомити студентів з актуальними лексико-семантичними, стилістичними, граматичними та прагматичними особливостями французькомовного академічного дискурсу. Опанувати французькомовний академічний дискурс у методологічному аспекті. Поглибити знання студентів на основі вивчення текстового матеріалу, який відображає наукову, науково-популярну, академічну тематики у різних жанрах. Засвоїти особливості вживання стратегій аргументації у академічному дискурсі.
Рекомендована та необхідна література
Бурбело В.Б. Комунікативні і дискурсивні іпостасі мовця у французькій лінгвокультурі / Бурбело В.Б. // Мовні і концептуальні картини світу. – Вип. 43. – Ч.1. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2013. – С.192-203. Beacco, J.C. & Moirand, S. (1995). Autour des discours de transmission de connaissances. Langages. 117, 32-53. Rinck, F. (2006). L’article de recherche en Sciences du Langage et en Lettres, Figure de l’auteur et approche disciplinaire du genre. Thèse de doctorat. Université Grenoble 3.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: практичні заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: аудиторна робота, відповіді на практичних заняттях, презентації, модульні контрольні роботи з відкритими відповідями. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу. Критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
французька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології