Лінгвістична іміджелогія в медіа

Освітня програма: Українська філологія та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвістична іміджелогія в медіа
Код дисципліни
ВБ 2.6
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2. Упевнено володіти державною та іноземною мовами для реалізації письмової та усної комунікації, зокрема в ситуаціях професійного й наукового державною та іноземною мовами. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації ПРН 7. Аналізувати, порівнювати і класифікувати різні напрями і школи в лінгвістиці. ПРН 23.2. Знання актуальних дослідницьких епістем в сучасній медіалінгвістиці.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
2.1. Знати основні поняття та категорії медіалінгвістики. 2.2. Вміти аналізувати медійні тексти різних жанрів. 2.3. Володіти елементарними навичками творення медійних текстів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Лінгвістична іміджелогія в медіа» спрямована на формування в студентів магістратури знання про основні поняття та категорії новітньої гуманітарної парадигми – лінгвоіміджелогії, мовні особливості творення іміджу в сучасних ЗМІ, іміджеві тактики та стратегії, лінгвістичні засоби конструювання меліоративних та пейоративних іміджевих текстів.
Рекомендована та необхідна література
1. Космеда Т.А. Аксіологічні аспекти прагмалінгвістики: формування і розвиток категорії оцінки. Львів: ЛНУ ім. І. Франка, 2000. 350 с. 2. Лисичкіна І.О. Імідж у сучасній лінгвістичній парадигмі. Нова філологія. 2012. No 54. С. 49-52 3. Медіалінгвістика : словник термінів і понять / Л.І. Шевченко, Д.В. Дергач, Д.Ю. Сизонов / за ред. Л.І. Шевченко. Вид. 2-ге, випр. і доп. Київ : ВПЦ "Київський університет", 2014. 380 с. 4. Теорія медіалінгвістики: підручник / Л. Шевченко, Д. Сизонов. Київ : ВПЦ «Київський університет», 2021. 5. Чекалюк В. Позитивний імідж держави і суспільства – результат ефективних комунікацій. Наукові записки Інституту журналістики. 2014. Т. 57. С. 247-251.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота Наукове повідомлення, аналіз іміджевих стратегій в медіакомунікації, контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт та форми контрою, описаних у п. 7.1. Залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "зараховано". Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів - 60, отримують - "незараховано". Студентам, які за семестр набрали сумарно менше ніж 60 балів, для складання заліку необхідно скласти матеріал за темами, за якими виникла заборгованість, у вигляді написання робіт, наукових повідомлень або ж за потреби написати контрольну роботу.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни