Лінгвістичний ресурс PR-технологій у медіа

Освітня програма: Українська філологія та західноєвропейська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгвістичний ресурс PR-технологій у медіа
Код дисципліни
ВБ 2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 3. Застосовувати сучасні методики і технології, зокрема інформаційні, для успішного й ефективного здійснення професійної діяльності та забезпечення якості дослідження конкретній філологічній галузі ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 6. Застосовувати знання про експресивні, емоційні, логічні засоби мови та техніку мовлення для досягнення запланованого прагматичного результату й організації успішної комунікації ПРН 15. Обирати оптимальні дослідницькі підходи й методи для аналізу конкретного лінгвістичного чи літературного матеріалу ПРН 27.2. Знання піар- технологій у медійнійкомунікації.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
2.1. Знати характеристики мови як ресурсу суспільної комунікації. 2.2. Вміти з погляду лінгвістичної предметності аналізувати сфери суспільної комунікації. 2.3.Володіти елементарними навичками лінгвістичного аналізу медійних текстів різних жанрів.
Зміст навчальної дисципліни
Окреслюється специфіка PR-лінгвістики як напрямку гуманітарного знання — у зв’язку з опрацюванням основних результатів наукових спостережень у цій галузі, формуванням та динамікою її терміносистеми. Вивчається функціональний ресурс медійних текстів і жанрів PR-спрямування, мотивований сукупністю екстра- й інтралінгвальних факторів, відповідністю завданням і ресурсу медійної комунікації.
Рекомендована та необхідна література
1. Королько В.Г. Паблік рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник. К.: Вид. дім «Скарби», 2001. 400 с. 2. Кутуза Н. В. Комунікативна сугестія в рекламному дискурсі: психолінгвістичний аспект : монографія. К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2018. 736 с. Додаткові 3. Пономаренко Т. В. Мовні технології реклами та зв`язки з громадськістю. Одеса, 2017. 24 с. 4. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія / [Т.Ю. Ковалевська ... [та ін.] ; за заг. ред. О.В. Александрова. Одеса, 2009. 397 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, семінарські заняття, самостійна робота Наукове повідомлення (виступ на занятті), виконання практичних завдань (аналіз текстів), контрольна робота
Методи та критерії оцінювання
Протягом семестру - 60 б., іспит - 40 б. Для отримання загальної позитивної оцінки з дисципліни за іспит не повинна бути меншою 24 балів (60 %). Іспит проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із двох запитань: 1 теоретичне (50 %), 1 – практичне (50 %)., які оцінюються по 20 балів кожне.
Мова викладання
українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни