Виробнича (асистентська) практика французька мова з відривом

Освітня програма: Східна філологія, західноєвропейська мова та переклад: арабська мова і література

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробнича (асистентська) практика французька мова з відривом
Код дисципліни
ОК.18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 4. Оцінювати й критично аналізувати соціально, особистісно та професійно значущі проблеми і пропонувати шляхи їх вирішення у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. ПРН 5. Знаходити оптимальні шляхи ефективної взаємодії у професійному колективі та з представниками інших професійних груп різного рівня. ПРН 10. Збирати й систематизувати мовні, літературні, фольклорні факти, інтерпретувати й перекладати тексти різних стилів і жанрів (залежно від обраної спеціалізації). ПРН 13. Доступно й аргументовано пояснювати сутність конкретних філологічних питань, власну точку зору на них та її обґрунтування як фахівцям, так і широкому загалу, зокрема особам, які навчаються.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне засвоєння загальногуманітарних дисциплін та фахових психолого-педагогічних дисциплін («Педагогіка вищої школи та педагогічна майстерність викладача», «Психологія вищої школи», «Методика викладання фанцузької мови у вищій школі»), що викладались протягом двох семестрів навчання в магістратурі. Студенти мають володіти базовими знаннями в галузі педагогіки вищої школи.
Зміст навчальної дисципліни
Набуття студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи, необхідних для викладання дисциплін за профілем набутої спеціальності у вищих навчальних закладах. Дисципліна спрямована на оволодіння магістрами сучасними педагогічними методиками і технологіями в організації навчально-виховного процесу у вищій школі та психологічними методами його оптимізації. Практика сприяє формуванню особистого стилю викладання, об'єктивній оцінці своїх можливостей, застосуванню різноманітних методів та прийомів навчання, сучасних педагогічних технологій.
Рекомендована та необхідна література
1. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи. Київ: Кондор, 2008. 2. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : метод. посіб. для студентів магістратури. Київ: Центр навчальної літератури, 2003. 3. Вишневський О. І. Теоретичні основи сучасної української педагогіки: навч. посіб. Вид. 3- тє, доопрац. і доп. Київ: Знання, 2008. 4. Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. укр. видання С. Ю.Ніколаєва. Переклад з англ. Київ: Ленвіт, 2003.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Програма асистентської практики студентів магістратури складається з наступних частин: • проведення настановних зборів для студентів з метою ознайомлення їх з програмою асистентської практики, з вимогами до оформлення документації з практики, системою звітності та критеріями оцінки з практики та отримання ними індивідуальних завдань від безпосередніх керівників; • ознайомлення практикантів із науковою та методичною літературою кафедри, з новітніми науково-методичними працями фахівців, з робочими програмами навчальних дисциплін; • планування роботи, підбір тематичних матеріалів, підготовка дидактичних матеріалів; • відвідування магістрами лекційних, семінарських чи практичних занять досвідчених викладачів кафедри з метою ознайомлення з новітніми науковими підходами, методичними засобами й прийомами викладання; • складання планів семінарських/практичних занять, розробка тестів, і т.д.
Методи та критерії оцінювання
Атестація за підсумками асистентської практики проводиться на підставі письмового звіту студента про проходження асистентської практики, оформленого відповідно до встановлених вимог. Максимальна кількість балів за звіт з практики – 80 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка) – 48 балів. Формою підсумкового контролю успішності з асистентської практики є диф.залік. Диф. залік проводиться у формі презентації (або звіту) результатів проходження асистентської практики. За підсумками атестації виставляється диференційована оцінка. Максимальна кількість балів за підсумкове оцінювання – 20 балів, мінімальна кількість балів (позитивна оцінка) – 12 балів (60% максимальної кількості балів, відведених на залік).
Мова викладання
Українська, французька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології