Сучасні технології навчання англійської мови у СПШАТ

Освітня програма: Теорія та методика навчання української мови і літератури та іноземної мови в старшій профільній шко

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні технології навчання англійської мови у СПШАТ
Код дисципліни
ВБ 1.1
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Другий
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 15.1. Знати та використовувати в освітній діяльності сучасні технології навчання англійської мови у СПШАТ, методологію розроблення та упровадження інноваційних технологій навчання англійської мови у СПШАТ. ПРН Ав. 1. Здатність адаптуватись до нових ситуацій та умов освітнього процесу, приймати рішення в ситуаціях навчального процесу. ПРН Ав. 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань для самовдосконалення та ефективної організації навчального процесу. ПРН Ав. 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. ПРН К1. Здатність користуватися українською та англійською мовами в ситуаціях професійної взаємодії. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Для успішного вивчення курсу студенти студенти повинні знати основні методичні поняття та категорії, державні стандарти, навчальні програми та практичні шляхи їхньої реалізації в різних видах урочної та позаурочної діяльності в середній профільній школі академічного типу; уміти планувати, організувати навчальний процес у школі, реалізувати професійно-практичні засади навчання іноземної мови, керувати пізнавальною діяльністю учнів, складати календарний план вивчення ІМ в школі, на його основі розробити конспекти уроків вивчення окремої теми в школі, проводити уроки та їх фрагменти у студентській аудиторії, аналізувати проведені студентами заняття, здійснювати педагогічний супровід та підготовку до майбутньої професії, володіти методами й методиками діагностування навчальних досягнень учнів з іноземної мови.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни. Забезпечити основи методичної підготовки магістрантів до реалізації функцій вчителя англійської мови старшої профільної школи академічного типу, ознайомити магістрантів із сучасними технологіями поглибленого навчання англійської мови, сформувати компетентність з організації змісту і створення технологій навчання іноземної мови для учнів класів і шкіл академічного спрямування Анотація. Дисципліна передбачає формування компетентності магістрантів із діяльності аналізу, вибору, створення технологій навчання англійської мови у старшій профільній школі академічного типу. Магістранти опановують теоретичні засади організації змісту навчання англійської мови, основи поглибленого навчання рівнів англійськохї мови (лексичного, граматичного, стилістичного), прогнозування результатів навчання щколярів, добору навчальних матеріалів, створення навчальної технології та її адаптації до зацікавлень і потреб старшокласників.
Рекомендована та необхідна література
1. Васьков Ю.В. Сучасні освітні інноваційні концепції // Педагогічні теорії, технології, досвід. – Харків, 2020. 2. Калініна Л.В., Самойлюкович І.В. Навчання творчого письма іноземною мовою у старших класах середньої школи // Іноземні мови. – 2019. - №4. – С. 118-126. 3. Ніколаєва С.Ю., Гринюк Г.А. Сучасні технології навчання іноземного спілкування. – К.: Ленвіт, 2013. – 354 с. 4. Ніколаєва С.Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці): Навчальний посібник. - К.: Ленвіт, 2014. - 435 с. 5. Редько В.Г., Полонська Т.К. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів, - К.: Педагогічна думка, 2021. – 360 с. 6.Смовженко Л.Г. Курс лекцій (на електронному носії) для студентів до курсу «Методика викладання іноземних мов в загальноосвітній профільній школі ІІІ ступеня». – К: «Александріна», 2017. – 89 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми навчання: лекції, практичні заняття та самостійна робота, а також такі методи: проєктна робота, проблемна лекція, дискусія, навчальна бесіда.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру здійснюється оцінювання відповідно до видів робіт (робота на практичних заняттях, підготовка навчальних проєктів, тематичні контрольні роботи, самостійна робота). Максимально студент може набрати 60 та мінімально – 36 балів, зокрема: робота на практичних заняттях - 10 і мінімум – 6 балів; за підготовку до навчальних проєктів – максимум 20 і мінімум - 12 балів; за тематичні контрольні роботи – максимум 20 і мінімум – 12 балів; за самостійну роботу – максимум 10 балів і мінімум – 6 балів. Завершується дисципліна іспитом. Оцінка складається із балів, отриманих за роботу впродовж семестру (максимум - 60, мінімум - 36 балів) та підсумкового оцінювання у формі іспиту (максимум - 40, мінімум - 24 бали). Іспит проводиться у формі письмової роботи (2 теоретичні питання; 2 практичні завдання, кожне з яких оцінюється максимально 10 балами) за результатами навчання: РН 1.1, РН 1.2, РН 1.3, РН 1.4, РН 1.5, РН 1.6, РН 1.7, РН 1.8; РН 2.1, РН 2.2, РН 2.3, РН 2.4; РН 4.1 (40/24).
Мова викладання
Українська мова