Частина 2. Теоретична і практична фонетика французької мови

Освітня програма: Французька мова та переклад, англійська мова та друга романська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 2. Теоретична і практична фонетика французької мови
Код дисципліни
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
2 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та іноземними мовами. ПРН 14. Використовувати романські мови та англійську мову в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Навчальна програма розрахована на студентів, які успішно опанували шкільні курси з української мови, іноземної мови (англійської, французької), мають попередню підготовку з французької мови (успішно склали іспит, передбачений ОП в 1 семестрі навчального року), володіють навичками мовної та міжкультурної комунікації, знають історичні та культурологічні реалії, вміють працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами, самостійно опрацьовувати мовний матеріал, володіють основами сучасної бібліографічної культури
Зміст навчальної дисципліни
Основна мета першого курсу навчання – оволодіти знаннями, вміннями та навичками з фонетики, графіки, орфографії, лексики та граматики французької мови. Курс базується на системно-комунікативному та діяльнісно-орієнтованому підходах і передбачає набуття навичок правильного усного мовлення в межах побутової та країнознавчої тематики. Предметом вивчення навчальної дисципліни є фонетика, графіка, орфографія, лексика та граматика французької мови. Дисципліна формує у студентів цілісне уявлення про фонетичний устрій французької мови. Окрім того, будучи логічним продовженням попередньої Частини 1. «Вступний курс французької мови» у межах освітньої програми, навчальна дисципліна дозволяє продовжити опановувати французьку мову на лексичному і граматичному рівнях
Рекомендована та необхідна література
1. Андрієвська Е.М., Дем’яненко М.Я. Сучасна французька вимова. Теорія і практика –К.: ВПЦ “Київський університет”, 2004. – 225 с. 2. Крючков Г.Г., Бритвін Д. В. Вступ до французької філології, Київ: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2021. – 164 с. 3. Крючков Г.Г. Початковий курс французької мови. К.: Вища шк.. 2017. – 368 с. 4. Крючков Г.Г., Мамотенко М.П., Петров С.С., Хлопук В.С., Воєводська В.С. Прискорений курс французької мови – К.: А.С.К., 2007. – 384 с. 5. Léon P. Phonétisme et prononciations du français. - P.: Armand Colin, 2011. – 284 p. 6. Walter H. Aventures et mésaventures des langues de France. – P.: Homoré Champion Editeur, 2012. 7. Alcaraz M., Braud C., Calvez A., Cornuau G., Jacob A., Pinson C., Vidal S. Edito A1.- Editions Didier, 2016. – 216 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальна дисципліна складається з трьох змістових модулів. Форми поточного контролю: усна відповідь, письмові домашні завдання, модульна контрольна робота. форми модульного контролю: модульна контрольна робота. Підсумкове оцінювання: проводиться у формі комплексного іспиту
Методи та критерії оцінювання
Розрахунок підсумкового балу змістового модуля проводиться сумарно, додаванням результуючого балу за поточну успішність до результату модульного контролю: Письмові домашні завдання + усна відповідь + модульна контрольна робота: (max.30, min.18). Студенти, які набрали сумарно меншу кількість балів за два модулі, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Для студентів, які впродовж семестру не досягли мінімального рубіжного рівня оцінки у кінці семестру проводиться підсумкова семестрова контрольна робота або оцінюються реферати та доповіді за темами курсу. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40% максимальної підсумкової суми балів за семестр - 24 бали. Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж семестру, та бали, отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит).
Мова викладання
французька, українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни