Сучасні педагогічні технології

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасні педагогічні технології
Код дисципліни
ВБ.2.03
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності. ПРН18. Мати навички управління комплексними діями або проектами при розв’язанні складних проблем у професійній діяльності в галузі обраної філологічної спеціалізації та нести відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. ПРН21. Знати і розуміти соціальну значущість майбутньої професії, прогнозувати перспективи розвитку сфери професійної діяльності у конкретній філологічній галузі. ПРН22.2. Знати і розуміти психолого-педагогічні та методичні засади формування німецькомовної комунікативної компетентності із застосуванням сучасних освітніх технологій.
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни «Практичний курс німецької мови» (у 1-4 семестрах), вивчення курсів “Теоретична фонетика” (у 4 семестрі); комплексної дисципліни “Класичне і сучасне мовознавство: Частина 1 “Латинська мова” (1 семестр), Частина 2 “Вступ до мовознавства” (2 семестр), «Лінгвокраїнознавство німецькомовних країн» (3 семестр).
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Сучасні педагогічні технології (німецька мова)» є вибірковою професійно-орієнтованою дисципліною, метою вивчення якої є оволодіння сучасними педагогічними технологіями та уміннями їх реалізації у процесі викладання німецької мови в загальноосвітніх навчальних закладах; розвиток творчої активності студентів, потреби у здійсненні інноваційної педагогічної діяльності. Викладання і оцінювання здійснюється німецькою і українською мовами. Дисципліна передбачає 1 змістовий модуль, 1 модульну контрольну роботу, вивчення дисципліни завершується складанням заліку. Дисципліна ознайомлює студентів з широким спектром новітніх технологій викладання німецької мови, з теоретико-методологічними засадами їх конструювання та реалізації, поглиблює знання з процедурних аспектів організації навчально-виховного процесу викладання німецької мови в загальноосвітніх навчальних закладах; формує понятійний та термінологічний апарат.
Рекомендована та необхідна література
1. Аніщенко О.В., Яковець Н.І. Сучасні педагогічні технології: курс лекцій. Навч. посібник / За заг. ред. Н.І.Яковець. – Ніжин: Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2007. – 199 с. 2. Бєлова О.К., Коваленко О.Е. Педагогічні технології в сучасній освіті: навчальний посібник для студен- тів магістрату за фахом «Педагогіка вищої школи» та «Управління навчальни- ми закладами» / Бєлова О.К.,Коваленко О.Е. – Харків: «Контраст», 2008. – 148 с. 3. Бігич О.Б. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підручник для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін./ за загальн. ред. С. Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. – 590 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекції, практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрове оцінювання: 1. Усна відповідь (висловлювання на тему), доповнення під час опитування / дискусії 2. Виконання практичних завдань. 3. Презентація 4. Підготовка та захист проекту. 5. Модульна контрольна робота (тестування) Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку.
Мова викладання
українська, німецька

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра германської філології та перекладу
Навчально-науковий інститут філології