Практичний курс німецької мови (5-й семестр)

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс німецької мови (5-й семестр)
Код дисципліни
ОК.14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН 1 Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та німецькою й англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації.. ПРН 10 Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН 11 Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та німецькою й англійською мовами. ПРН 12 Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 14 Використовувати німецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, професійній, науковій сферах життя. ПРН 17. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни «Практичний курс німецької мови» в межах тематичної програми попередніх семестрів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Практичний курс німецької мови» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 0203 Гуманітарні науки, спеціальності 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька. Дисципліна є обов’язковою та викладається у 1-7 семестрах в обсязі 58 кредитів, мови викладання і оцінювання – німецька, українська. Навчання здійснюється на основі дидактичних та методичних принципів, на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів. В центрі уваги - соціокультурний аспект міжкультурної комунікації. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів. Вивчення дисципліни завершується складанням іспиту.
Рекомендована та необхідна література
1. EmHauptkurs neu 2008. DaF für die Mittelstufe/M.Perlmann-Balme, S. Schwalb. – Ismaning: Hueber, 2012. 2. emAbschlusskurs neu. DaF für die Mittelstufe/M.Perlmann-Balme, S. Schwalb. – Ismaning: Hueber, 2008. 3. Dreyer/Schmitt „Übungsbuch der deutschen Grammatik”, Verlag für Deutsch, 2009. 4. Sicher C1. DaF Kursbuch, Arbeitsbuch/ M.Perlmann-Balme, S. Schwalb, M.Matussek. München: Hueber, 2020. 5. Theoretische Grammatik. Навчальний посібник для студентів ІV курсу (німецька мова)/упорядник Ж.Є.Потапова. – Харків: НУА, 2017. – 68 с. 6. Übungsgrammatik. DaF für Fortgeschrittene. Hall K., Scheiner B. – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2006. 7. Кучма О.І., Тимченко Є.П. Практичні завдання та методичні рекомендації з позалекційного читання (за романом Томаса Бруссіґа «Сонячна алея») для студентів-германістів.Навчальний посібник / Ольга Кучма, Євгенія Тимченко. – К.: „ФОП «Черенок К.В.»“, 2021. – 66 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: фронтальне опитування; презентація; позалекційне читання; письмова творча робота; тест. Підсумкове оцінювання - іспит. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, німецька