Практичний курс німецької мови (3-й семестр)

Освітня програма: Німецька філологія та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс німецької мови (3-й семестр)
Код дисципліни
ОК.14
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
9
Результати навчання
ПРН1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та німецькою й англійською мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН10. Знати норми літературної мови та вміти їх застосовувати у практичній діяльності. ПРН11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та німецькою й англійською мовами. ПРН12. Аналізувати мовні одиниці, визначати їхню взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН14. Використовувати німецьку та англійську мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя. ПРН17. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне опанування дисципліни «Практичний курс німецької мови» в межах тематичної програми попередніх семестрів.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Практичний курс німецької мови» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 0203 Гуманітарні науки, спеціальності 035.043 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – німецька. Дисципліна є обов’язковою та викладається у 1-7 семестрах в обсязі 58 кредитів, мови викладання і оцінювання – німецька, українська. Навчання здійснюється на основі дидактичних та методичних принципів, на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів. В центрі уваги - соціокультурний аспект міжкультурної комунікації. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів. Вивчення дисципліни завершується складанням іспиту.
Рекомендована та необхідна література
1. H. Dreyer – R. Schmitt „Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Neubearbeitung“. – Ismaning: Max Hueber Verlag, 2008. – 362 S. 2. Сидоров О. Login 2. Deutsch fur Germanistikstudenten Lehrbuch – Харків: Фоліо, 2005. – 336 с. 3. Євгененко Д. А., Білоус О. М., Гуменюк О. О., Зеленко Т. Д., Кучинський Б. В., Білоус О. І., Артамоновська С. П. Практична граматика німецької мови: навч. Посіб. [для студентів та учнів]. – 2-е видання, виправлене та доповнене. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2004 р. – 400 с. 4. Н. Breitung “Hallo, Nachbarn!” – M: Март /München: Goethe-Institut. – 1999.- 165 c. 5. Roland Schäpers „Deutsch 2000. Eine Einführung in die moderne Umgangssprache“, Band II, III. Max Hueber Verlag, 1997. 6. Кудіна О.Ф., Феклістова Т.О. Deutsch für Anfänger / Німецька мова для початківців. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. Вінниця, Нова книга, 2007 – 502 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Поточне оцінювання: усна відповідь (опитування); письмова робота / письмовий переклад; позааудиторне читання; модульна контрольна робота. Підсумкове оцінювання - іспит. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, німецька