Сучасна новелістика мови гінді (3 курс)

Освітня програма: Мова і література гінді та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Сучасна новелістика мови гінді (3 курс)
Код дисципліни
ННД.12.04
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
6 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 7. Розуміти основні проблеми філології гінді та підходи до їх розв’язання із застосуванням доцільних методів та інноваційних підходів. ПРН 8. Знати й розуміти систему мови, загальні властивості літератури як мистецтва слова, історію мови і літератури гінді, і вміти застосовувати ці знання у професійній діяльності. ПРН 13. Аналізувати й інтерпретувати твори української та гінді художньої літератури й усної народної творчості, визначати їхню специфіку й місце в літературному процесі Індії та України. ПРН 15. Здійснювати лінгвістичний, літературознавчий та спеціальний філологічний аналіз текстів різних стилів і жанрів. ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Студент повинен успішно опанувати такі навчальні дисципліни: «Вступ до філології гінді», «Лінгвокраїнознавство Індії», «Історія літератури гінді (давній і класичний періоди)» та знати:  основні літературознавчі поняття;  періодизацію історії Індії;  історію та культуру Індії в основних рисах;  особливості фонетики, лексики та граматики сучасної мови гінді; вміти:  застосовувати літературознавчі поняття на практиці;  працювати з теоретичною літературою; володіти елементарними навичками:  добору, аналізу та інтерпретації літературних творів;  спілкування на культурологічні теми.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – ознайомити студентів із найкращими зразками новелістики гінді ХХ ст. шляхом соціокультурного прочитання та літературного аналізу вибраних творів, дати уявлення про процес зародження, формування, становлення, розвиток та розквіт жанру новели в Індії у ХХ ст., окреслити особливості та характерні риси цього процесу, а також місце новелістики гінді ХХ ст. у системі світової літератури.
Рекомендована та необхідна література
1. Anjana Neira Dev, B.B. Tiwari, Sanam Khanna (2006). Indian Literature: An Introduction. Adited for the University of Delhi. Piersom, Longman. 101 p. 2. Doctor Nagendra (1994). Hindi sahitya ka itihas. (Hindi). Dilli, 1994. 576 p. 3. Nikhil Govind (2016). Between Love and Freedom: The Revolutionary in the Hindi Novel. Routledge India. 200 p. 4. Jaishankar Prasad (2017). Jaishankar Prasad Ki Srestha Kahaniyan. CreateSpace Independent Publishing Platform. 260 p. 5. Veronica Ghirardi (2021). Postmodern Traces and Recent Hindi Novels. Vernon Press, Spain. 234 p. https://vernonpress.com/file/13664/c253303efbc247c84c42a2dc569e9847/1611131652.pdf 6. Ranjan P.K. (1989). The Growth of the Novel in India, 1950-1980. Abhinav Publications; First edition. 152 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу (яка синтезує і самостійну роботу з опрацювання теоретичного матеріалу для підготовки до аудиторної: усні відповіді, доповнення, тести, захист презентації) та за самостійну роботу (підготовка презентації, реферату). У разі відсутності на семінарському занятті студент повинен відпрацювати завдання на семінар. Усі види робіт за семестр мають у підсумку: - у максимальному вимірі - 60 балів, - у мінімальному вимірі - 36 балів. Підсумкове оцінювання: іспит.
Методи та критерії оцінювання
Упродовж семестру оцінювання здійснюється відповідно до видів робіт та форм контролю, описаних у п. 7.1. Дисципліна завершується іспитом. Студенти, які упродовж семестру набрали сумарно меншу кількість балів, ніж критично-розрахунковий мінімум – 36 балів, до складання іспиту не допускаються. Студентам, які упродовж семестру не досягли рубіжного рівня оцінки (36 балів), для одержання допуску до іспиту необхідно відпрацювати пропущені теми в письмовій формі та здати/надіслати їх електронною поштою викладачу, що проводить семінарські заняття. Максимальна оцінка за додаткові форми оцінювання не може перевищувати 40% 8 підсумкової оцінки (до 40 балів за 100-бальною шкалою). Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом у процесі виконання вказаних видів і форм навчання та отримані на іспиті. Максимальний розподіл здійснюється за алгоритмом: макс. 60 балів (60%) – семестровий контроль і макс. 40 балів (40%) – іспит.
Мова викладання
Українська, гінді

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра мов і літератур Близького та Середнього Сходу
Навчально-науковий інститут філології