Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури
Код дисципліни
ОК 18
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН 4, ПРН 5, ПРН 6, ПРН 8, ПРН 9, ПРН 16, ПРН 17, ПРН 18. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів Загальна, вікова і педагогічна психологія, Педагогічна майстерність, Методика викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах, Інноваційні підходи навчання зарубіжної літератури у школі профільного, спеціального та дистанційного навчання. 2. Знання теоретичних основ організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у закладах середньої освіти.
Зміст навчальної дисципліни
Метою навчальної дисципліни «Виробничо-педагогічна практика з викладання зарубіжної літератури» є формування у студентів здатності та готовності планувати, організовувати, реалізувати на практиці, критично оцінювати процес навчання зарубіжної літератури у базовій середній школі, готовності працювати вчителем зарубіжної літератури у середніх класах, проводити з учнями навчальну та виховну роботу, контролювати та оцінювати навчальні досягнення учнів. Передбачається очна та/або дистанційна форма проходження практики студентами. Практика формує здатність застосовувати сучасні підходи, методи, принципи, технології, засоби навчання зарубіжної літератури, вирішувати проблеми, пов’язані із процесом навчання, адаптуватися до змін та приймати виклики сучасного освітнього середовища в умовах змішаної форми навчання.
Рекомендована та необхідна література
Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. Житомир, 2005. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. К., 2002. Мазурина В.О. Методика викладання літератури в школі. Горлівка, 2011. Мірошниченко Л.Ф. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах. К., 2000.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи складаються з пасивної та активної частини практики, а також підготовки залікової документації. Методи викладання охоплюють плани власних уроків, проведення їх очно та/або дистанційно, самоаналіз (щоденник практики); проведення залікового уроку; відвідування, спостереження та аналіз уроків учителя та одногрупників (щоденник практики) очно та/або дистанційно; оформлення розгорнутого плану-конспекту залікового уроку; підготовка, написання сценарію і проведення позакласного заходу (групова робота) очно та/або дистанційно; звіт про проходження практики та захист практики.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проходить у формі диференційованого заліку. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру за кожним видом робіт: плани власних уроків, проведення їх очно та/або дистанційно, самоаналіз (щоденник практики) – min 24 / max 32; проведення залікового уроку – min 6 / max 12; відвідування, спостереження та аналіз уроків учителя та одногрупників (щоденник практики) очно та/або дистанційно – min 6 / max 12; оформлення розгорнутого плану-конспекту залікового уроку; підготовка – min 6 / max 12, написання сценарію і проведення позакласного заходу (групова робота) очно та/або дистанційно – min 6 / max 12; звіт про проходження практики – min 6 / max 10 та захист практики – min 6 / max 10. Оцінювання відбувається за 100–бальною шкалою: 0-59 – не зараховано; 60-100 – залік.
Мова викладання
Українська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни