Комплексний підсумковий іспит із зарубіжної літератури та англійської мови

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексний підсумковий іспит із зарубіжної літератури та англійської мови
Код дисципліни
ОК 20
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
1
Результати навчання
ПРН 1, ПРН 2, ПРН 3, ПРН 4, ПРН 6, ПРН 8, ПРН 9, ПРН 12, ПРН 13, ПРН 17, ПРН 19, ПРН 20, ПРН 21. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Успішне завершення навчання за ОПП «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання».
Зміст навчальної дисципліни
Комплексний підсумковий іспит із зарубіжної літератури та англійської мови є комплексною формою контролю і підсумкової атестації випускників-бакалаврів за освітньо-професійною програмою «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання». Іспит спрямований на перевірку фахових знань із предметної області та покликаний остаточно виявити рівень володіння фахівцями, що отримують освітній рівень – бакалавр, знаннями з історії зарубіжної літератури, а також рівень володіння англійською мовою та методиками їх навчання.
Рекомендована та необхідна література
Мазурина В. О. Методика викладання літератури в школі. Горлівка, 2011. Мегела І.П. Історія давньогрецької літератури. К., 2007. Методика викладання світової літератури (методологічні, психолого-дидактичні аспекти): навчально-методичний посібник / Мацевко-Бекерська Л.В., Ніколенко О.М, Таранік-Ткачук К.В. та ін. Львів, 2013. Наливайко Д.С., Шахова К.О. Зарубіжна література ХІХ сторіччя. Доба романтизму. К., 2001. Панова Л.С., Андрійко І. Ф., Тезікова С. В. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах. К., 2010. Тарнопольський О. Б., Кабанова М. Р. Методика викладання іноземних мов та їх перспектив у вищій школі. Дніпро, 2019. Шалагінов Б.І. Зарубіжна література від античності до початку ХІХ століття. К., 2013. Lindsay Clanfield, Rebecca Robb Benne, Amanda Jeffries. Global Upper Intermediate coursebook. Macmillan, 2010. Lindsay Clanfield, Jeffries Amanda. Global Advanced coursebook. Macmillan, 2012.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Комплексний підсумковий іспит із зарубіжної літератури та англійської мови складається з чотирьох етапів, які відображені відповідними завданнями в екзаменаційному білеті. Завдання 1 передбачає усну відповідь на задану літературознавчу тему/проблему, яка передбачає аналіз та інтерпретацію художніх творів. Завдання 2 передбачає письмовий переклад фрагмента тексту наукового або науково-публіцистичного стилю з англійської мови на українську, який вводить тему подальшої усної бесіди, та власне усну співбесіду на актуальні літературознавчі та педагогічні теми. Завдання 3 передбачає усну або письмову відповідь на задану методичну тему/проблему, яка передбачає демонстрування окремих методів і прийомів навчання зарубіжної літератури. Завдання 4 передбачає усну або письмову відповідь на поставлене питання з методики навчання англійської мови.
Методи та критерії оцінювання
Оцінка знань, які виявляються на чотирьох послідовних етапах, здійснюється відповідно до критеріїв оцінювання відповідей студентів на Комплексному підсумковому іспиті із зарубіжної літератури та англійської мови. Усна відповідь на запитання з історії зарубіжної літератури – максимально 30 балів. Переклад фрагмента тексту – максимально 10 балів та усна співбесіда – максимально 20 балів. Усна або письмова відповідь на запитання з методики навчання зарубіжної літератури – максимально 20 балів. Усна або письмова відповідь на запитання з методики навчання англійської мови – максимально 20 балів.
Мова викладання
Українська, Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни