Виробничо-педагогічна практика з викладання англійської мови

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Виробничо-педагогічна практика з викладання англійської мови
Код дисципліни
ОК 28
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
7 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
8
Результати навчання
ПРН 2, ПРН 4, ПРН 8, ПРН 9, ПРН 10, ПРН 11, ПРН 15, ПРН 16, ПРН 19, ПРН 22. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: теоретико-методичні основи навчання англійської мови; психолого-педагогічні основи навчання англійської мови в школі; теоретичні засади моделювання технологій навчання, основи наукової діяльності з методики навчання. 2. Уміти: ефективно вибудовувати процес навчання англійської мови в різнотипних профільних закладах освіти відповідно до завдань і умов навчання; використовувати сучасні методи, технології навчання англійської мови, технології діагностики знань, навичок та вмінь учнів з англійської мови мови; розробляти та апробувати технології навчання англійської мови.
Зміст навчальної дисципліни
Мета виробничо-педагогічної практики з викладання англійської мови – формування у студентів умінь працювати на посаді вчителя англійської мови, розробляти, упроваджувати та апробувати власні технології навчання англійської мови. Практика покликана забезпечити формування професійно-педагогічних умінь і навичок у проведенні навчально-виховної роботи у школі. Педагогічна практика сприяє розвитку професійної самосвідомості, культури спілкування, формуванню теоретичної, практичної та особистісно-мотиваційної складових професійної компетентності студентів. У студентів формуються власний творчий стиль викладання.
Рекомендована та необхідна література
Іванченко А.В., Дубасенюк О.А. та ін. Педагогічна практика: Навчально-методичний посібник. Житомир, 2005. Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика : підруч. для студ. класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін.; за заг. ред. С. Ю. Ніколаєвої. К., 2013. Педагогічна практика: навчально-методичний посібник для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра, магістра спеціальності «Філологія» освітньопрофесійних програм «Мова і література (англійська)», «Мова і література (німецька)», «Мова і література (французька)», «Мова і література (іспанська)» / укладачі: К.М. Ружин, О.А. Каніболоцька, Н.О. Надточий. Запоріжжя, 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Навчальні заходи складаються з пасивної та активної частини практики, а також підготовки залікової документації. Методи викладання охоплюють ознайомлення з навчально-методичним забезпеченням навчального процесу, знайомство з класом (класами); відвідування уроків учителя; аналіз уроку вчителя; проведення уроків; взаємовідвідування уроків; аналіз уроку студента; плани-конспекти залікових уроків; психологічна характеристика класу.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкове оцінювання проходить у формі диференційованого заліку. Оцінка формується як сума усіх балів, набраних упродовж семестру за кожним видом робіт: ознайомлення з навчально-методичним забезпеченням навчального процесу, знайомство з класом (класами) – min 3 / max 5; відвідування уроків учителя – min 3 / max 5; аналіз уроку вчителя – min 3 / max 5; проведення уроків – min 24 / max 40; взаємовідвідування уроків – min 9 / max 15; аналіз уроку студента – min 3 / max 5; плани-конспекти залікових уроків – min 12 / max 20; психологічна характеристика класу – min 3 / max 5. Оцінювання відбувається за 100–бальною шкалою: 0-59 – не зараховано; 60-100 – залік.
Мова викладання
Українська, Англійська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни