Методика викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах

Освітня програма: «Зарубіжна література та англійська мова: теорія і методика навчання»

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Методика викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах
Код дисципліни
ОК 15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 7, ПРН 8, ПРН 17, ПРН 18. Вичерпний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курcів Загальна педагогіка; Педагогічна майстерність; Загальна, вікова та педагогічна психологія 2. Володіння навичками пошукової роботи у мережі Інтернет.
Зміст навчальної дисципліни
Студенти опановують теоретичними і практичними знаннями з методики викладання зарубіжної літератури у загальноосвітніх навчальних закладах; знайомляться з передовим вітчизняним і зарубіжним досвідом викладання літератури; моделюють, презентують та оцінюють фрагменти уроків із зарубіжної літератури з урахуванням сучасних підходів, методів та прийомів навчання; розробляють тестові завдання.
Рекомендована та необхідна література
1. Бакіна Т. С. Практикум з методики викладання зарубіжної літератури. К., 2013. 2. Мазурина В. О. Методика викладання літератури в школі. Горлівка, 2011. 3. Методика викладання світової літератури (методологічні, психолого-дидактичні аспекти): навчально-методичний посібник / Мацевко-Бекерська Л.В., Ніколенко О.М, Таранік-Ткачук К.В. та ін. Львів, 2013. 4. Мірошниченко Л. Ф. Методика викладання світової літератури в середніх навчальних закладах. К., 2000. 5. Всесвітня література та культура: науково-методичний журнал 6. Зарубіжна література в школах України: науково-методичний журнал 7. Зарубіжна література та культура: науково-методичний журнал 8. Сайт для вчителів зарубіжної літератури «1000 журавлів» https://www.xn--1000-83dma3a1c7b6a8s.xn--j1amh/
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють лекції, практичні заняття, самостійну роботу студентів. До методів викладання належать відповіді на практичних заняттях, розробка та презентації фрагментів уроку із залученням сучасних підходів, методів та прийомів навчання, оформлення плану-конспекту уроку; рецензування фрагментів уроку, розробка тестових завдань.
Методи та критерії оцінювання
Підсумкова оцінка за курс формується як сума балів поточного та підсумкового контролю. Форми поточного контролю охоплюють відповіді на практичних заняттях (max 15/min 10 балів), розробку та презентації фрагментів уроків із залученням сучасних підходів, методів та прийомів навчання (max 20/min 10 балів), оформлення плану-конспекту уроку (max 10/min 7 балів); рецензування фрагментів уроку (max 9/min 5 балів); розробка тестових завдань (max 6/min 4 балів). Сумарно форми підсумкового контролю становлять max 60/min 36 балів. Форма підсумкового контролю – іспит, оцінка за іспит – max 40/ min 24 бали. Для допуску до іспиту необхідно набрати min 36 балів. Для отримання позитивної оцінки з дисципліни оцінка за іспит має бути min 24 бали. Шкала відповідності оцінок За 100-бальною шкалою Оцінка за національною шкалою 90–100 5 Відмінно 75–89 4 Добре 60–74 3 Задовільно 35–59 2 Незадовільно
Мова викладання
Українська