Комплексна дисципліна Друга слов’янська мова Частина 2. Функціональний аспект

Освітня програма: Словенська мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Комплексна дисципліна Друга слов’янська мова Частина 2. Функціональний аспект
Код дисципліни
ННД 20.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
6
Результати навчання
ПРН3. ПРН5. ПРН6. ПРН15. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми"
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Немає
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – дати студентам узагальнені систематизовані вступні та початкові знання з граматики сучасної чеської літературної мови, які забезпечили б їм міцну основу для фахового вільного оволодіння розмовною мовою, розробити навички розуміння й мовлення. Анотація навчальної дисципліни. Комплексна дисципліна «Друга слов’янська мова (чеська)» належить до переліку обов’язкових дисциплін та вивчається протягом 3 семестру відповідно до навчального плану «Словенська мова і література та англійська мова». Основним завданням другого етапу навчання (Функціональний аспект) є поглиблення знань з фонетики, лексики. Продовжується вивчення нормативного курсу чеської граматики, удосконалення навичок письмової та усної мови з максимальним використанням ТЗН.
Рекомендована та необхідна література
Чеська мова для українців: Підручник: У 2 ч./ Ї. Гасіл, Н. Лобур, О. Паламарчук. – Львів: Вид. центр ЛНУ, 2011, - Ч.1. – 296с. Л.І.Даниленко Чеська мова. Підручник для студентів вищих навчальних закладів. К., 2006. Чехова Е. і колектив. Хочете говорити по-чеському? Чеська мова для початкових курсів. – Ліберець, 1999. Luttererová J. Česká slovní zásoba a konverzační cvičení. . – Praha, 1981.Trnková A. Cvičení z české mluvnice. – Praha, 1991
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекція, практичне заняття, самостійна робота
Методи та критерії оцінювання
Усна відповідь, доповнення, бліц-опитування, поточні тестові завдання, презентація, виконання післятекстових вправ, тестові завдання, мовний спосіб контролю (запитання, відповіді, логічна послідовність), залік
Мова викладання
Українська, чеська

Викладачі

Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни