Частина 1 Практичний курс третьої мови (французька): базовий рівень

Освітня програма: Новогрецька філологія та переклад і англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Частина 1 Практичний курс третьої мови (французька): базовий рівень
Код дисципліни
ВК2.03.01
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 21.2. Застосовувати у практицi спiлкування в побутовій сфері третю iноземну мову (французьку).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Володіти навичками мовної та міжкультурної комунікації, знати історичні та культурологічні реалії; володіти засадами порівняльно-зіставного методу; вміти працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами; самостійно опрацьовувати мовний матеріал; володіти основами сучасної бібліографічної культури.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни спрямована на формування у студентів координативного володіння французької мови поряд із новогрецькою та англійською через осмислення відношень між граматичними структурами, фонетико-фонологічними, лексично-фразеологічними і стилістичними потенціалами французької мови, новогрецької та англійської, а також у формуванні вміння визначення лексико-граматичних особливостей мовних одиниць у системі мови, розуміння і пояснення лінгвальних та екстралінгвальних явищ французької мови.
Рекомендована та необхідна література
1. Боряк Н.О, (2012) Практична граматика французької мови. Навчальний посібник для студентів І курсу педагогічних ВНЗ. Суми, Вид-во СмДПУ ім. А.С.Макаренка, 2012 2. Самойлова О.П., Комірна Є.В. (2018). Практична граматика французької мови: навч.посіб. для студентів вищих навч. закл. Київ: Ліра-К, 552 с. 3. Тітова Т. (2017). Граматика французької мови: довідник. Київ: Арій, 196 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Заплановані навчальні заходи охоплюють лекції, практичні заняття та самостійну роботу студентів. До методів викладання належать відповіді на практичних заняттях, доповнення / участь у дискусії, лексико-граматичні тести, самостійна робота (есе, аналітичне завдання, презентація проекту), контрольні роботи
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом у процесі засвоєння матеріалу з усього навчального курсу. Загальна оцінка за семестр складається із балів, отриманих за аудиторну роботу та за самостійну роботу (домашні переклади, твори). Максимально студент може набрати 100 балів, мінімально – 60. Підсумкове оцінювання проводиться у формі заліку: залік виставляється за результатами роботи студента впродовж усього семестру і не передбачає додаткових заходів оцінювання. Студенти, які набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «зараховано». Студенти, які не набрали мінімально позитивну кількість балів – 60, отримують «не зараховано».
Мова викладання
Французька, українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра романської філології
Навчально-науковий інститут філології