Практичний курс третьої мови
Освітня програма: Англійська філологія та дві іноземні мови (мова навчання – англійська)
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
Назва дисципліни
Практичний курс третьої мови
Код дисципліни
ВК 2.04
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
ПРН 20.2, ПРН 21.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Дистанційне навчання
Попередні умови та додаткові вимоги
Опанування на високому рівні першою та другою іноземними мовами, володіння навичками мовної та міжкультурної комунікації; вміння працювати з дидактичними та аудіо-візуальними матеріалами; самостійно опрацьовувати мовний матеріал.
Зміст навчальної дисципліни
Мета дисципліни – оволодіння іншомовними навичками і вміннями на усіх рівнях мовленнєвої діяльності та формування засад вторинної мовної особистості, готової до міжкультурної комунікації та саморозвитку в іншомовному інформаційно-комунікативному середовищі.
Дисципліна є дисципліною вільного вибору для студентів та викладається у п’ятому, шостому та сьомому семестрах, обсяг дисципліни – 30 кредитів, форми контролю – залік у п’ятому семестрі та іспит у шостому та сьомому семестрах. Предметом навчальної дисципліни є іспанська мова як третя іноземна. Ця дисципліна знайомить студентів зі структурою сучасної іспанської мови, і стилістичними аспектами конкретного комуніктивного середовища, особливостями використання іспанської мови на різних мовних рівнях, дає чітке уявлення про роль іспанської мові в світі, спираючись на базові знання з першої та другої іноземних мов.
Рекомендована та необхідна література
1. Корбозерова Н.М., Лукашенко Н.Г., Лопез Тапія Ф.Х. Іспанська мова. – К.: Логос, 2010 – 243 с.
2. Корбозерова Н.М., Обручнікова О.П. Практична граматика іспанської мови. – К.: Освіта України, 2010. – 279 с.
3. Ризванюк С.О. El español: підручник з іспанської мови. К.: ВПЦ «Київський університет», 2016. – 487 с.
4. Aragonés Luis, Palencia Ramón Gramática de uso del español. Teoría y práctica A1-A2. S.A. Madrid, 2010. – 256 p.
5. Aragonés Luis, Palencia Ramón Gramática de uso del español. Teoría y práctica B1-B2. , 2016. – 271 p.
6. Rodriguez J. R., Santervas P. Instantes 1. Libro del alumno. , S.A. Madrid, 2021. – 128 p.
7. Rodriguez J. R., Santervas P. Instantes 1. Cuaderno de ejercicios. S.A. Madrid, 2020. – 64 p.
8. Rodriguez J. R., Santervas P. Instantes 2. Libro del alumno.. Madrid, 2021. – 128 p.
9. Rodriguez J. R., Santervas P. Instantes 2. Cuaderno de ejercicios. S.A. Madrid, 2020. – 64 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Іспити (письмові, усні, змішаної форми), заліки, диференційовані заліки, поточний контроль (презентації, реферати), атестаційні (підсумкові) іспити.
Методи та критерії оцінювання
Максимальна кількість балів протягом семестру складає 60 балів, та базується на наступних формах контролю: самостійні, творчі роботи, презентації, які виконуються в процесі самостійної роботи – 10 балів (5*2), два проміжні модульні контрольні роботи з чотирьох аспектів мовної компетенції – 40 балів (20*2), виконання завдань з теоретичної граматики, написання самостійних робіт – 10 балів (5*2). Семестрова вивчення дисципліни завершується іспитом у шостому та сьомому семестрах, та складає 40 балів.
Іспит передбачає:
Виконання письмових завдань – розкриття теоретичного питання, виконання граматичного тесту, що відображає компетентність студентів – 10 балів;
Переклад та лінгвістичний аналіз тексту – 10 балів.
Контрольний тест з лексичного матеріалу – 10 балів
Розкриття усної теми (залежить від повноти відповідей) – 10 балів.
Мова викладання
Англійська
Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни