Англійська мова для міжкультурного спілкування

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова для міжкультурного спілкування
Код дисципліни
ННД.22.02
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
3 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
5
Результати навчання
РН 3. Знати та розуміти принципи, форми, сучасні методи, методичні прийоми навчання предмета в закладах середньої освіти (рівень базової середньої освіти). РН 8. Добирати і застосовувати сучасні освітні технології та методики для формування предметних компетентностей учнів і здійснює самоаналіз ефективності уроків. РН 9 Володіти формами та методами виховання учнів на уроках і в позакласній роботі, уміти відстежувати динаміку особистісного розвитку дитини. РН 15 Застосовувати методика білінгвального й інтегрованого навчання мови й фахового змісту, володіє дидактикою багатомовності та методикою паралельного навчання споріднених мов, методикою роботи в гетерогенному (змішаному) навчальному середовищі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: - правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; - функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; - особливості англійської мови як цілісної системи. 2. Уміти: - продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; - відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; - використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації; - розрізняти граматичні структури/ явища під час читання чи сприйняття тексту на слух та визначати їхнє комунікативне значення.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна (комунікативний рівень В2) покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; сформувати у студентів когнітивну компетенцію у взаємозв’язку з іншими видами компетенцій; позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; усвідомлення функцій іноземної мови в навчальному процесі та в суспільстві; подавати знання про культуру, історію, реалії та традиції країни, мова якої вивчається, розвивати уміння використовувати в разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (працювати з книжкою, посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо); розвивати у студентів здатність до самооцінки і самовдосконалення. Дисципліна складається з чотирьох модулів.
Рекомендована та необхідна література
1. Clandfield, Lindsay & Jeffries, Amanda. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. - MacmillanPublishers Limited, 2012.- 166 p. 2. Campbell, Robert & Tennant, Adrian. Global Upper-Intermediate Workbook with key. - Macmillan Publishers Limited, 2012. - 102 p. 3. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing. - 278 p. 4. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003. — 484 p. 5. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. – Cambridge: Cambridge University Press, 2006. – 168 6. Watkins, Frances. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. - Macmillan Publishers Limited, 2012. - 165 p.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття; самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом відповідей на практичних заняттях, написання МКР. Студент може набрати максимально 60 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на практичних заняттях, бесіда: 26 - 42 бали. 2. Модульні контрольні роботи: 10 - 18 балів.
Мова викладання
англійська