Загальний курс англійської мови

Освітня програма: Турецька мова і література та англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Загальний курс англійської мови
Код дисципліни
ННД.21.01
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
1 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
10
Результати навчання
РН 3. Знає та розуміє принципи, форми, сучасні методи, методичні прийоми навчання предмета в закладах загальної середньої освіти (рівень базової середньої освіти). РН 8. Добирає і застосовує сучасні освітні технології та методики для формування предметних компетентностей учнів і здійснює самоаналіз ефективності уроків. РН 15. Застосовує методики білінгвального й інтегрованого навчання мови й фахового змісту, володіє дидактикою багатомовності та методикою паралельного навчання споріднених мов, методикою роботи в гетерогенному (змішаному) навчальному середовищі.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Уміти: 1.Сприймати основну інформацію та ідеї повсякденного життя, а також ті, що регулярно зустрічаються під час навчання, подорожі , відпочинку тощо. 2.Спілкуватися у більшості ситуацій, що можуть виникнути під час подорожі в іноземних країнах Знати: 1. Правила побудови речень, фраз і понадфразових єдностей, пов'язаних з найбільш передбачуваними ситуаціями залучаючи репертуар граматичних структур. 2. Вивчений словниковий матеріал повинен сприяти розумінню основного змісту чіткого нормативного мовлення на теми, близькі і часто вживані у навчанні, описі дозвілля; забезпечити вирішення більшості проблем під час перебування у іноземній країні. Володіти: 1. Володіти 1500 лексичних одиниць, частина з яких являє собою стійкі вислови, ідіоми, фразові дієслова. Крім того, знати різні варіанти вживання того самого слова, а також синоніми та антоніми різних лексичних одиниць.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Загальний курс англійської мови» є складовою освітньо-професійної програми підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр», галузі знань 02. Філологія, спеціалізації 014.02. Середня освіта (за предметними спеціалізаціями). Навчальна дисципліна (комунікативний рівень В1+В2) покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції; сформувати у студентів когнітивну компетенцію у взаємозв’язку з іншими видами компетенцій; позитивне ставлення до оволодіння як мовою, так і культурою англомовного світу; усвідомлення функцій іноземної мови в навчальному процесі та в суспільстві; подавати знання про культуру, історію, реалії та традиції країни, мова якої вивчається, розвивати уміння використовувати в разі необхідності різноманітні стратегії для задоволення дидактичних потреб (працювати з книжкою, посібником, підручником, словником, довідковою літературою, мультимедійними засобами тощо); розвивати у студентів здатність до самооцінки і самовдосконалення. Дисципліна викладається англійською мовою з залученням англомовних та вітчизняних джерел; російськомовні матеріали не використовуються. Ця дисципліна складається з шести модулів (Alive&Well, Right&Wrong, Land&Sea, Magic&Mystery, Parents&Children, Power&Money).
Рекомендована та необхідна література
1. Практична граматика англійської мови з вправами// Л.М. Черноватий, В.І.Карабан та ін.: Посібник для студентів вищих закладів освіти. – Вінниця: Нова книга, 2005. – 288 с. 2. Cambridge Grammar of English: A Comprehensive Guide. – Cambridge: Cambridge University Press, 2007. – 973 p. 3. Dooley J., Evans V.. Grammarway 4.– Newbury: Express Publishing. - 278 p. 4. Foley M., D. Hall. Advanced Learner's Grammar. — Harlow: Pearson Education Limited, 2003. — 484 p. 5. Hancock C.. Meaning-centered Grammar. – London: Equinox Publishing Ltd., 2005. – 260 p. 6. Hewings M.. Advanced Grammar in Use. – Cambridge: Cambridge University Press, 2002. – 341 p. 7. Hughes R.. Exploring Grammar in Writing. – Cambridge: Cambridge University Press, 2006. – 168 3. Norris R. Straightforward Advanced Student’s Book. - Macmillan Publishers Limited, 2008, 175 p. 8. Longman Dictionary of contemporary English / director, Della Summers. New ed. - PE 1628. L.58, 2003.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом відповідей на практичних заняттях, написання МКР. Студент може набрати максимально 60 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на практичних заняттях, бесіда: 24 - 40 балів. 2. Модульні контрольні роботи: 12 - 20 балів. 3. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
Англійська