Лінгводидактичні основи навчання турецької мови у середній школі

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгводидактичні основи навчання турецької мови у середній школі
Код дисципліни
ДВС. 2.02
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 2. Ефективно працювати з інформацією: добирати необхідну інформацію з різних джерел, зокрема з фахової літератури та електронних баз, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати. ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. ПРН 16. Знати й розуміти основні поняття, теорії та концепції обраної філологічної спеціалізації, уміти застосовувати їх у професійній діяльності. ПРН19. Мати навички участі в наукових та прикладних дослідженнях у галузі філології.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати основні положенння психології та методики викладання іноземних мов. 2. Вміти здійснювати аналіз зарубіжних та вітчизняних технологій (методів, прийомів і засобів) формування філологічної компетенції в учнів загальноосвітніх навчальних закладів. 3. Володіти навичками самостійного аналізу та пошуку інформації щодо ефективного використання сучасних концепцій викладання іноземних мов, вмінням характеризувати їх суть та принципи.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна «Лінгводидактичні основи навчання турецької мови у середній школі» належить до переліку вибіркових дисциплін ВБ «Лінгвістика та переклад» та викладається у V-ому семестрі бакалаврату – відповідно до навчального плану освітньо-професійної програми «Турецька мова і література та переклад, англійська мова». Навчальна дисципліна носить теоретично-практичний характер і сприяє практичному формуванню у майбутніх вчителів турецької мови досвіду, необхідного в їх майбутній професійній діяльності. Зміст цієї навчальної дисципліни, по-перше, забезпечує майбутніх спеціалістів знаннями про стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти, сучасні методики та технології навчання іноземних мов, по-друге, спонукає здобувачів вищої освіти до творчої діяльності в процесі теоретичного і практичного вивчення, а по-третє, дає можливість розширити поле діяльності майбутніх вчителів турецької мови, застосувавши отримані знання й уміння. Заняття проводяться у формі лекційних та семінарських занять українською мовою. Викладається протягом одного семестру, завершується дисципліна іспитом.
Рекомендована та необхідна література
1. Кучерук O. А. Метoди навчання в системi пoнять сучаснoї лiнгвoдидактики / Українська мoва i лiтература в шкoлi. 2013. № 3. С. 10–15. 2. Лінгводидактичні засади навчання іноземної мови учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай та ін.; за наук. ред. В. Г. Редька – К. : Педагогічна думка, 2013. 260 с. 3. Методика навчання іноземних мов і культур: Теорія і практика : підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів / Бігич О.Б., Бориско Н.Ф., Борецька Г.Е. та ін. / за заг. ред. С.Ю. Ніколаєвої. – К. : Ленвіт, 2013. 530 с. 4. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : підручник / Л.С. Панова, І.Ф. Андрійко, С.В. Тезікова та ін. – К. : ВЦ «Академія», 2010. 328 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Лекційні заняття, семінарські заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема оцінювання теоретичної підготовки, що складає 50% від загальної оцінки, та оцінювання практичної підготовки, що складає 50% загальної оцінки. Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповіді на семінарських заняттях: 15 - 25 балів. 2. Бліц-опитування: 6 - 10 балів. 3. Доповідь: 3 - 10 балів. 4. Модульна контрольна робота: 12 - 20 балів. 5. Іспит: 24 - 40 балів.
Мова викладання
українська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра тюркології
Навчально-науковий інститут філології