Англійська мова (V-й семестр)

Освітня програма: Турецька мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Англійська мова (V-й семестр)
Код дисципліни
ННД.19
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
4
Результати навчання
ПРН 2.; ПРН 5.; ПРН 8.; ПРН 13.; ПРН 16.; ПРН 17 (відповідно до програмних результатів навчання в освітньо-професійній програмі).
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Знати: 1) правила фонетичного оформлення (наголос, паузація, інтонація) висловлювань різних типів (діалог, монолог) у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 2) специфіку морфологічної організації сучасної англійської мови; 3) функціонально-стильових норми вживання лексичних одиниць синонімічного ряду, ідіом, висловів у відповідності до ситуації міжкультурного спілкування; 4) особливості англійської мови як цілісної системи; 2. Уміти: 1) продукувати підготовлені чи непідготовлені монологічні висловлювання, що підсумовують та/або доповнюють зміст почутого чи побаченого, дотримуючись законів жанру та стилю; 2) відтворювати зміст прочитаного; та висловлювати власну думку щодо прочитаного або почутого, надавати їй аргументації; 3) використовувати соціокультурні знання і вміння в іншомовній комунікації; 4) розрізняти граматичні структури/ явища під час читання чи сприйняття тексту на слух та визначати їхнє комунікативне значення.
Зміст навчальної дисципліни
Навчальна дисципліна «Багатосеместрова дисципліна Англійська мова» покликана сформувати у студентів комунікативну, лінгвістичну і соціокультурну компетенції. Дисципліна викладається у V та VI семестрах в обсязі кредитів ECTS; зокрема, у V семестрі 60 аудиторних год., 60 год. - самостійна робота, у VІ семестрі – 60 аудиторні год., 60 год. - самостійна робота. Програмою передбачено 4-ти змістові модулі. Модуль 1 розглядає розмовну тему Факти та цифри, яка присвячена особливостям аргументації думки, жанровим законам написання розповіді та написанню документів відповідно до вимог офіційно-ділового стилю, а також такі граматичні теми: неособові форми дієслова; загальна характеристика неособових форм дієслова: семантичні, морфологічні особливості; герундій: його семантичні, морфологічні та синтаксичні особливості. Модуль 2 присвячений розмовній темі Світло та темрява та навчає оформленню презентації відповідно до вимог академічного стилю; аналізу тексту, засобам вираження експресивності та образності. Граматичні теми: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики інфінітиву. Модуль 3 сфокусований та темі Велике та мале, в ході якого вивчається лексика на вираження сподівань, опису географічних місць, оцінна та емотивна лексика, а також граматична тема: семантичні, морфологічні та синтаксичні характеристики дієприкметника. Модуль 4 зосереджує увагу на темі Теорія та практика та Особливості вживання дієприкметникових конструкцій вторинної предикації. Семантичні, морфологічні та синтаксичні критерії розмежування "– ing" та "-ed" форм в англійській мові.
Рекомендована та необхідна література
1. Clandfield, Lindsay & Jeffries, Amanda. Global Upper-Intermediate Coursebook with Class CDs. MacmillanPublishers Limited, 2012. 166 p. 2. Campbell, Robert & Tennant, Adrian. Global Upper-Intermediate Workbook with key. Macmillan Publishers Limited, 2012. 102 p. 3. J. Dooley, V. Evans. Grammarway 4.Newbury: Express Publishing. 278 p. 4. M. Foley, D. Hall. Advanced Learner's Grammar. Harlow: Pearson Education Limited, 2003. 484 p. 5. R. Hughes. Exploring Grammar in Writing. Cambridge: Cambridge University Press, 2006. 168 6. Watkins, Frances. Global Upper-Intermediate Teacher’s book with Teacher’s Resourse Disc. Macmillan Publishers Limited, 2012. 165 p. 7. Zemach D. E., Rumisek L.A. Academic Writing from paragraph to essay. - Macmillan Publishers Limited, 2005, 130 p. 8. Л.М. Черноватий, В.І.Карабан та ін. Практична граматика англійської мови з вправами : Посібник для студентів вищих закладів освіти. Вінниця: Нова книга, 2005. 288 с.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за відповіді на практичних заняттях, підготовку проектів, написання МКР. Студент може набрати максимально 100 балів за роботу впродовж семестру. Оцінювання семестрової роботи: 1. Відповідь на практичному занятті: 12 - 22 бали. 2. Проєкт: 10 - 18 балів. 3. Модульна контрольна робота: 10 - 20 балів. 4. Залікова контрольна робота (есе): 1 - 10 балів.
Мова викладання
англійська