Друга східна мова (корейська) (5-й семестр)

Освітня програма: Японська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Друга східна мова (корейська) (5-й семестр)
Код дисципліни
ДВС.2.13
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН25.2. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
1. Успішне опанування курсів «Основи теорії перекладу», «Основи мовознавства». 2. Знання теоретичних основ двостороннього перекладу східної мови.
Зміст навчальної дисципліни
Дисципліна є вибірковою багатосеместровою та знайомить з теоретичними основами корейської мови, а також спрямований на формування практичних навичок володіння корейською мовою. Завдання: розвиток у здобувачів вищої освіти іншомовної комунікативної компетентності в академічному читанні, аудіюванні, говорінні й письмі корейською мовою; сприйняття та розуміння реплік на слух, спілкування на теми, визначені програмою, розуміння тексту та здатність до відтворення прочитаного; формування навичок письма та читання, що відповідають вимогам академічного рівня володіння іноземною мовою; розвиток вміння використовувати теоретичний аспект граматичного матеріалу в практичному застосуванні.
Рекомендована та необхідна література
1. 연세 한국어 1-1. — 서울:연세대학교 대학출판문화원, 2013 년. — 196 쪽 2. 연세 한국어 1-2. — 서울:연세대학교 대학출판문화원, 2013 년. — 375 쪽 3. 연세 한국어 활용연습 1-1.— 서울:연세대학교 대학출판문화원, 2013 년. — 143 쪽. 4. 연세 한국어 활용연습 1-2.— 서울:연세대학교 대학출판문화원, 2013 년. — 272 쪽. 5. Кім Сук Вон, Рижков А.Г. Українсько-корейський тематичний словник. — Київ, 2012. –311 с. 6. Хо Сун Чоль, Чечельницька І. Корейско-український словник. – К.: Видавничий дім Дмитра Бураго, 2019.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Форма навчання: практичні заняття, самостійна робота. Методи навчання: пояснення нового матеріалу, активне слухання, залучення до дискусій, робота у групах, обговорення результатів.
Методи та критерії оцінювання
Відповідь на практичному занятті, письмова робота, контрольна робота з відкритими відповідями, усні виступи, підсумкова контрольна робота. Критерії оцінювання кожного виду завдань див.у робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
Українська, корейська