Практичний курс англійської мови (5-й семестр)

Освітня програма: Шведська філологія та переклад, англійська мова та третя германська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Практичний курс англійської мови (5-й семестр)
Код дисципліни
ОК.15
Тип модуля
Обов’язкова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
5 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. ПРН 11. Знати принципи, технології і прийоми створення усних і письмових текстів різних жанрів і стилів державною та англійською та двома західноєвропейськими мовами. ПРН 14. Використовувати англійську та дві західноєвропейські мови в усній та письмовій формі, у різних жанрово-стильових різновидах і регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
Програма розрахована на студентів, які вивчають англійську мову в рамках багатосеместрової дисципліни "Практичний курс англійської мови" та мають відповідний рівень підготовки. Студент повинен знати: • основні мовознавчі терміни; • принципи аналізу мовного матеріалу; • особливості семантики та функціонування одиниць усіх рівнів англійської мови; вміти: • спілкуватися англійською мовою (рівень В2) • застосовувати лінгвістичний інструментарій на практиці; володіти оперативними навичками • добору, аналізу та інтерпретації мовленнєвих фактів; • спілкування на лінгвістичні теми. Програма передбачає комплексне викладання мови: всі аспекти мови вивчаються паралельно з розвитком мовленнєвих навичок та вмінь і навчанням спілкуванню.
Зміст навчальної дисципліни
Навчання англійської мови відбувається на засадах основних положень комунікативного підходу щодо вивчення іноземної мови з використанням автентичних матеріалів та моделюванням реальних комунікативних ситуацій. Принцип комунікативності визначається як первинність комунікативних цілей у межах чотирьох видів мовленнєвої діяльності відносно вторинності мовно-тематичного матеріалу як основи подальшого формування вміння спілкуватися. Навчання проводиться у вигляді практичних занять та самостійної роботи студентів. Завершується дисципліна заліком.
Рекомендована та необхідна література
1. Burgess S., Thomas A. Gold advanced coursebook: with 2015 exam specifications. – Pearson Longman, 2014. 2. Edwards L., Newbrook J. Gold: Advanced: Exam Maximiser with Key with 2015 Exam Specifications. – Pearson Education Limited, 2014. 3. Foley M., Hall D. MyGrammarLab Advanced C1/C2. – Edinburgh; Pearson Education, 2015. 4. Dummett P. Keynote Proficient. – National Geographic Learning, 2015.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
Практичні заняття, самостійна робота.
Методи та критерії оцінювання
Відповіді на практичних заняттях, письмове завдання, усне опитування, творчі завдання, письмові тести, модульні роботи. Критерії оцінювання за кожною формою контролю наведені в робочій програмі навчальної дисципліни.
Мова викладання
українська, англійська

Кафедри

Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни

Кафедра англійської філології та міжкультурної комунікації
Навчально-науковий інститут філології