Лінгводидактичні основи навчання китайської мови

Освітня програма: Китайська мова і література та переклад, англійська мова

Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології

Назва дисципліни
Лінгводидактичні основи навчання китайської мови
Код дисципліни
ДВС 1.16
Тип модуля
Вибіркова дисципліна для ОП
Цикл вищої освіти
Перший
Рік навчання
2023/2024
Семестр / Триместр
8 Семестр
Кількість кредитів ЕСТS
3
Результати навчання
ПРН16, ПРН28.1. Повний перелік результатів навчання за освітньою програмою подано у пункті "Профіль програми".
Форма навчання
Очна форма
Попередні умови та додаткові вимоги
• успішне опанування дисципліни «Східна мова: просунутий рівень»; «Східна мова: функціональний рівень»; • знання теоретичних основ методики викладання східних мов у вищій школі та суміжних педагогічних дисциплін; • знання закономірностей навчально-виховного процесу на заняттях з іноземної мови у ЗВО.
Зміст навчальної дисципліни
Мета курсу – забезпечити методичну підготовку студентів для реалізації професійної функції викладача киатйської мови у ЗВО. Основними завданнями вивчення дисципліни є розкрити найбільш значимі та принципово важливі для теорії та практики проблеми навчання китайської мови, подати найновіші досягнення сучасної методики викладання китайської мови, розкрити суть складових частин і засобів сучасної методики як науки. Навчальна дисципліна «Лінгводидактичні основи навчання китайської мови» є однією зі складових комплексної підготовки зі спеціальності «філологія (східні мови та літератури (переклад включно))» за програмою «Китайська мова і література та переклад, англійська мова», вибірковий блок «Китаєзнавчі студії: лінгвістика та переклад».
Рекомендована та необхідна література
1.Коломієць Н. В., Перелома Т. С. Методи навчання тонів студентів-синологів на початковому рівні мовної підготовки. Мова і культура. 2018. № 21. С. 260-263. 2.Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах // Підручник. Вид. 2-е, випр. і перероб. / Кол. авторів під. керів. С. Ю. Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2002. – 328с. 3.Перелома Т. С. Використання інформаційних технологій в процесі навчання фонетики китайської мови. Психологія та педагогіка: сучасні методи та інновації, досвід практичного застосування : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 25-26 жовтня 2019 р. Львів, 2019. С. 90-93. 4.Перелома Т. С. Експерементальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів фонетики китайської мови. «Science Rise: Pedagogical Education». 2019. №5(32). С. 10-16. 5.Перелома Т. С. Інтерференція та шляхи її подолання під час навчання фонетики китайської мови майбутніх філологів-синологів. Інноваційна педагогіка. 2019. № 17 (2). С. 112-116.
Заплановані освітні заходи та методи викладання
У курсі передбачено такі форми організації навчання: лекційні й семінарські заняття, що проводяться з використанням інтерактивних методів навчання, та самостійна робота. Основними видами роботи та, відповідно, об’єктами семестрового контролю є: відповідь на семінарському занятті, модульна контрольна робота з, проєктна робота. Детально заплановані освітні заходи та методи викладання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Методи та критерії оцінювання
Контроль знань здійснюється за системою ECTS, яка передбачає дворівневе оцінювання засвоєного матеріалу, зокрема теоретичної підготовки, що складає 40% від загальної оцінки, та практичної підготовки, що складає 60% загальної оцінки. Семестрову кількість балів формують бали, отримані студентом за аудиторну роботу та за самостійну роботу; у підсумку: у максимальному вимірі 60 балів, у мінімальному вимірі 36 балів. Завершується дисципліна іспитом, який проводиться у формі письмової роботи, екзаменаційний білет складається із 2-ох теоретичних питань, кожне з яких оцінюється максимально 20 балами. Критерії оцінювання представлені в робочій програмі дисципліни, оприлюдненій на офіційному сайті Навчально-наукового інституту філології.
Мова викладання
українська, китайська