Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 2
Освітня програма: «Прикладна (комп’ютерна) лінгвістика та англійська мова»
Структурний підрозділ: Навчально-науковий інститут філології
            Назва дисципліни
        
        
            Багатосеместрова дисципліна Друга іноземна мова (французька). Частина 2
        
    
            Код дисципліни
        
        
            ДВС.1.07.
        
    
            Тип модуля 
        
        
            Вибіркова дисципліна для ОП
        
    
            Цикл вищої освіти
        
        
            Перший
        
    
            Рік навчання
        
        
            2023/2024
        
    
            Семестр / Триместр
        
        
            6 Семестр
        
    
            Кількість кредитів ЕСТS
        
        
            6
        
    
            Результати навчання
        
        
            ПРН 1. Вільно спілкуватися з професійних питань із фахівцями та нефахівцями державною та іноземними мовами (англійською, французькою / іспанською) усно й письмово, використовувати їх для організації ефективної міжкультурної комунікації. 
ПРН 5. Співпрацювати з колегами, представниками інших культур та релігій, прибічниками різних політичних поглядів тощо. 
ПРН 6. Використовувати інформаційні й комунікаційні технології для вирішення складних спеціалізованих задач і проблем професійної діяльності. 
ПРН 10. Знати норми літературної мови (української, англійської, французької / іспанської) та вміти їх застосовувати у практичній діяльності.
ПРН 14. Використовувати українську, англійську, французьку / іспанську мови в усній та письмовій формі, у різних регістрах спілкування (офіційному, неофіційному, нейтральному), для розв’язання комунікативних завдань у побутовій, суспільній, навчальній, професійній, науковій сферах життя.
        
    
            Форма навчання
        
        
            Очна форма
        
    
            Попередні умови та додаткові вимоги
        
        
            мати здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Уміти працювати з різними джерелами навчальної та наукової інформації, опрацьовувати її, робити узагальнення та висновки. Володіти навичками використання інформаційних і комунікаційних технологій.
        
    
            Зміст навчальної дисципліни
        
        
            Мета дисципліни – подальший розвиток навичок усного мовлення, розуміння без словника адаптованої художньої та суспільно-політичної літератури, створення бази для читання зі словником нескладних текстів в оригіналі, застосування студентами отриманих знань для роботи з фаховими матеріалами французькою мовою. Дисципліна спрямована на вивчення мови в регістрі спілкування.  Курс будується на елементах інтенсивного навчання з використанням аудіовізуальних засобів, мета яких розвивати комунікативно-мовленнєві навички та навички сприйняття іноземної мови на слух. На цьому етапі навчання набуває значення диференціація аспектів роботи: робота з підручником, робота з суспільно-політичними текстами, розмовна  практика згідно з визначеною тематикою, робота зі звуковим текстом, самостійна робота з текстами за фахом. 
        
    
            Рекомендована та необхідна література
        
        
            Крючков Г.Г. Французька мова: Початковий курс: підручник. – К.: Вища школа, 2009. – 367 с. 
Akyuz A., Bazelle-Shahmaei B., Bonenfant J. Focus : Grammaire du français. – P. : Hachette, 2015. – 288 p.   
Carlo C. Carusa M. Civilisation progressive du français. – Paris : CLE International, 2005. – 160 p.
Clément-Rodriguez D., Lombardini A. ABC DELF A2. – P. : CLE, 2018. – 192 p. 
Edito A1. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p.
Edito A2. Livre élève. – P. : Didier, 2016. – 216 p.
Escoufier D., Gomy C., Minh K. Communication progressive du français. Niveau débutant. – P.: CLE, 2018. – 144 p. 
 Gallier T. Vocabulaire. Niveau intermédiaire. – Paris : CLE International, 2003. – 174 p.
Miquel C. Grammaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2005. – 128 p. 
 Siréjols E. Vocabulaire en dialogues. Niveau débutant. – P. : CLE, 2007. – 128 p. 
        
    
            Заплановані освітні заходи та методи викладання
        
        
            Практичні заняття, самостійна робота.
Види робіт:
Контрольні роботи;
Усна відповідь;
Письмові домашні завдання;
Модульна контрольна робота.
        
    
            Методи та критерії оцінювання
        
        
            Бали отримані за другою частиною багатосеместрової дисципліни «Друга іноземна мова (французька/іспанська)» переносяться у відсотковому еквіваленті (50% від отриманих балів) до формування загального балу за двома частинами (5 та 6 семестр) цієї багатосеместрової дисципліни. 
Загальний бал за двома частинами цієї багатосеместрової дисципліни формується як сума балів першої частини (5 семестр) та другої частини (6 семестр) у відсотковому еквіваленті: частина 1 – 30% від отриманих балів (від 100 балів – 30 балів);  частина 2 – 50% від отриманих балів (від 36 балів – 18 балів, від 60 балів – 30 балів).  Семестрову підсумкову оцінку формують бали, отримані студентом упродовж двох семестрів та бали, отримані на іспиті, максимальний розподіл здійснюється за таким алгоритмом: 60 балів (60%) – семестровий контроль і 40 балів (40%) – іспит). 
        
    
            Мова викладання
        
        
            Французька, українська
        
    Викладачі
Ця дисципліна викладаеться наступними викладачами
                            Марина
                            Миколаївна
                            Костюк
                        
                        
                            Кафедра романської філології 
Навчально-науковий інститут філології
                    Навчально-науковий інститут філології
Кафедри
Наступні кафедри задіяні у викладанні наведеної дисципліни
                        Кафедра романської філології
                    
                    
                        Навчально-науковий інститут філології